تکریم و معارفه در ایستگاه معاونت آ.پ

فاطمه نام آور ، اولین بانویی که بعنوان معاونت ، آموزش و پرورش رودبار منصوب شد

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 2 جولای 2018 | 11:52 ق.ظ
فاطمه نام آور ، اولین بانویی که بعنوان معاونت ، آموزش و پرورش رودبار منصوب شد درفک خبر نام آور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودبار شد خانم فاطمه نام آور به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش رودبار که در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید از زحمات مرتضی […]

درفک خبر

نام آور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودبار شد

خانم فاطمه نام آور به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش رودبار که در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید از زحمات مرتضی صفایی معاون سابق پرورشی و تربیت بدنی مدیرت آموزش و پرورش شهرستان رودبار که به بازنشستگی نائل گشتند تقدیر و خانم فاطمه نام آور بعنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی معرفی شد.

علی عطایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار از زحمات صادقانه صفایی که در سنوات گذشته در کسوت معاونت پرورشی و تربیت بدنی انجام دادند تقدیر و تشکر نمود و از وی بعنوان فردی شریف و با تقوا یاد کرده و از وی خواستند تجربیات و نظرات و پیشنهادات خویش را در ادامه در اختیار همکاران و مجموعه آموزش و پرورش قرار دهند.

وی همچنین انتصاب یک خانم در جایگاه معاونت آموزش و پرورش را یک فرصت مغتنم بر شمردند و به خانم نام آور بخاطر تصدی این پست  تبریک عرض نمودند.

گفتنی است نام آور پیش از این در پست های کارشناسی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار فعالیت داشته است.

پ.ن:

شایان ذکر است طی تماس تلفنی که صفایی معاون اسبق پرورشی و تربیت بدنی با خبرنگار درفک خبر داشتند،اظهار کرد:

بنده به کسوت بازنشستگی نائل نشده ام و بعنوان معاون در یکی از مجتمع های آموزشی و پرورشی تابع مشغول خدمت می باشم

مراسم تودیع و معارفه با نظر مدیریت محترم بوده است و بنده از ایشون بابت همکاری در پست معاونت و هم اکنون دریافت ابلاغ آموزشی کمال تقدیر و تشکر را دارم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار