بابت قطعی آب از طرف خودم و مسئولین شهرستان از شهروندان منجیل عذر خواهی میکنم

تاریخ انتشار: جمعه 19 نوامبر 2021 | 16:47 ب.ظ
بابت قطعی آب از طرف خودم و مسئولین شهرستان از شهروندان منجیل عذر خواهی میکنم مردم منجیل با صبری و تحملی که داشتند نشان دادند بسیار با محبت هستند‌‌/ شخصا به استان و نزد آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان رفتم و مشکلات آب شرب شهر منجیل را با ایشان مطرح نمودم امام جمعه شهر منجیل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر منجیل مردم مومن و […]

مردم منجیل با صبری و تحملی که داشتند نشان دادند بسیار با محبت هستند‌‌/ شخصا به استان و نزد آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان رفتم و مشکلات آب شرب شهر منجیل را با ایشان مطرح نمودم

امام جمعه شهر منجیل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر منجیل مردم مومن و نمازگزار را به تقوای الهی و توجه به وجه الله دعوت نمود.
حجت الاسلام والمسلمین سید اعلاء خضری خطیب نماز جمعه منجیل :

مومنان از نور خدا هستند و به هرکجا می نگردند آنجا نورانی میشود. مومنان به یکدیگر بد بین نمیشوند و پشت سر یکدیگر هرگز غیبت نمیکنند. همواره حرف حق میزنند و در کار خیر پیشقدم هستند.
جوانان را به پای نماز بیاورید. ارشاد و هدایت جوانان به راه خدا وظیفه همه ماست.
هفته بسیج را محضر همه مردم تبریک عرض مینمایم.
از تک تک مردم عزیز شهر منجیل بخاطر قطعی چهار روزه آب رسما عذر خواهی میکنم. مردم دچار زحمت شدند و این مسئله خیلی دردناک بود. مردم منجیل با صبری و تحملی که داشتند نشان دادند بسیار با محبت هستند‌‌ . بنده از طرف مسئولین هم از مردم معذرت خواهی میکنم.
از اکیپ های فنی استان گیلان و قزوین  و کارگرهایی که در سرما در حال تعمیر و وصل آب بودند از طرف خودم و همه مردم تشکر میکنم.
در مصاحبه آقای نیزه باز مشاهده نمودم ایشان از عنوان ” آب شرب آشامیدنی ” برای شهر منجیل استفاده نمودند. در صورتی که ظاهرا ایشان اطلاع  ندارند ما آب شرب آشامیدنی نداریم. کیفیت آب شهر منجیل بسیار پایین است. شخصی با دستگاه آب را آزمایش و سختی آب منجیل را ۱۲۰۰ و سختی آب هرزویل ۲۰۰ اعلام نمود.
برخی ها میگویند چنانچه خط انتقال دو کیلومتری آب تعویض گردد آب شرب بهبود پیدا میکند. گزارش دادند که قطعی آب به دلیل شکستگی لوله بوده اما لوله به سادگی قابل شکستن نیست و عمر مفید لوله حداقل ۵۰ سال است.  بلکه در اجرای عملیات انتقال پیمانکاران بد عمل کرده اند.
شخصا به استان و نزد آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان رفتم و مشکلات آب شرب شهر منجیل را با ایشان مطرح نمودم که الحمدالله ایشان با استاندار هم موضوع مشکلات آب شرب منجیل را مطرح نموده اند.
دو درخواست دارم نخست از استاندار و  مدیر عامل آبفای گیلان که یک ماه آب بهای شهر منجیل رایگان باشد چون مردم بابت قطعی ها متحمل هزینه مالی شدند. درخواست دوم از دادستان محترم است و میگویم که آقای دادستان این لوله کشی که از چاه فلمن به داخل شهر منجیل می آید به سادگی شکسته نمیشود. بلکه پیمانکار خیانت کرده است. چنانچه دادستان به دنبال مقصر است  سر نخ آن پیمانکار است. آقای دادستان شرکت شیرکویان که مجری بوده است را  احضار کنید آن وقت ناظرین هم یکی پس از دیگری پیدا میشوند.
از نانوایی ها تشکر میکنم که در روزهای قطعی با سختی و مشقت از نقاط مختلف آب جهت پخت نان تهیه نمودند. به شهر منجیل بی کیفیت ترین آرد کشور را داده اند. سهمیه آرد نانوایی ها بسیار کم است. نانوایی ها آرد کافی ندارند.
از برخی از بازاری ها گله دارم که سد معبر کرده اند‌ برخی ها بر روی پله های پل هوایی مینشیند و مردم نمیتواند از پل استفاده کنند. برخی دختران و خواهران ما به بنده گزارش دادند که میخواهند از پل هوایی استفاده کنند اما بخاطر سد معبر عده ای به ناچار از این پل استفاده نمیکنند.
سالهاست فریاد میزنم رمپ ورود و خروج فراموش نشود. پمپ گاز و پمپ بنزین شهر حال خوبی ندارد‌.
آب شرب سالم را که از شهر رودبار می آوریم. بنزین خوب هم که میرویم از رودبار میزنیم. الان میگویند نان هم بروید از رودبار تهیه کنید.
دولت برای گرانی ها فکری کند. اتخاذ مواضع هماهنگ و قوی در حوزه سیاست های اقتصادی کشور مهم است‌. تدابیری که قابل تحقق است انتظار مردم است.
دولت با مردم گفتگوی صریح و صمیمی داشته باشد. از مصاحبه های مکرر و متناقص پرهیز گردد.
سفرهای استانی دولت خروجی داشته باشد‌. کابینه دولت به دستورات رئیس جمهور لباس عمل بپوشد‌.
تلاش بیشتر دولت برای تحقق وعده های اعلام شده در نقشه راه دولت طی جدول زمان بندی اعلام شده انتظار همه مردم است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار