فرماندار رودبار؛

نداشتن پیروزی و شکست از برتریهای ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای است

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: شنبه 30 ژوئن 2018 | 18:53 ب.ظ
نداشتن پیروزی و شکست از برتریهای ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای است درفک خبر فرماندار رودبار: نداشتن پیروزی و شکست از برتریهای ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای است اسماعیل میرغضنفری در دیدار رئیس و نائب رئیس هیئت ورزش های باستانی و زورخانه ای رودبار با وی در اداره ورزش و جوانان این شهرستان گفت: در رقابتهای ورزشی موفقیت و کسب مدال مطرح است اما نداشتن پیروزی و شکست […]

درفک خبر

فرماندار رودبار: نداشتن پیروزی و شکست از برتریهای ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای است
اسماعیل میرغضنفری در دیدار رئیس و نائب رئیس هیئت ورزش های باستانی و زورخانه ای رودبار با وی در اداره ورزش و جوانان این شهرستان گفت: در رقابتهای ورزشی موفقیت و کسب مدال مطرح است اما نداشتن پیروزی و شکست از برتریهای ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای است.
وی با اشاره به 17 شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای که در سالروز نبرد جوانمرد بزرگ عالم بشریت حضرت علی(ع) با عمروبن عبدود در جنگ خندق نام گذاری شده است گفت: پهلوانان زورخانه ای با تأسی به منش مردانگی و مروت آن شجاع بی مانند مدال اخلاق مداری و عزتمندی دنیا و آخرت خود را بدست می آورند.
میرغضنفری یادآور شد: در زورخانه داشتن عضلات ورزیده مهم نیست بلکه با ذکر نام برترین انسانها و رخصت از بزرگتران انسانیت، اخلاق و بزرگ‌مردی شرط حضور بوده در گام نخست باید تواضع و فروتنی داشت.
فرماندار خاطر نشان کرد: گود زورخانه این میراث فرهنگی ناملموس، پاک و پرورش دهنده گذشت و مردانگی است و پهلوانان آن به مدد بسم الله الرحمن الرحیم، صلوات بر رسول و استعانت از مولا و مقتدایشان با پرورش روح و جسم از گذشته تا کنون درکارهای خیر بوده اند.
وی با بیان اینکه پهلوانی و جوانمردی در ذات فرهنگ ایران نشسته است و زورخانه یکی از مهم‌ترین مراکز ترویج فرهنگ غنی ایرانی است احیای ورزش زورخانه ای رودبار را شایسته تقدیر و حمایت دانسته، اهتمام جدی خود را برای بسط و توسعه این ورزش در شهرستان مورد تأکید قرار داد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار