398پروژه بخش دولتی و خصوصی در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 ژانویه 2018 | 12:09 ب.ظ
398پروژه بخش دولتی و خصوصی در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد اختصاصی درفک خبر 398پروژه بخش دولتی و خصوصی در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد در پی بارش برف عملکرد ستاد بحران شهرستان خوب بود درپی بارش برف عملکردستادبحران شهرستان خوب بود/398 پروژه بخش دولتی وخصوصی در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،فرماندارگفت: به نظر می رسد […]

اختصاصی درفک خبر

398پروژه بخش دولتی و خصوصی در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد

در پی بارش برف عملکرد ستاد بحران شهرستان خوب بود

درپی بارش برف عملکردستادبحران شهرستان خوب بود/398 پروژه بخش دولتی وخصوصی در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،فرماندارگفت: به نظر می رسد که درپی بارش برف، عملکرد ستاد بحران شهرستان در ارائه خدمات رسانی نسبت به دیگر شهرستانهای استان خیلی خوب بوده است.

اسماعیل میرغضنفری،در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد:ما هرخدمتی که برای مردم انجام می دهیم برای تبلیغات خودمان نیست بلکه ارائه خدمات دولت به مردم می باشد.
وی بابیان اینکه در شهرستان رودبار عملکر دولت قابل دفاع است افزود:اگر ما در سطح شهرستان خوب نگاه کنیم می بینیم که از ابتدای دولت تدبیر وامید تا به امروز چقدر پیشرفت در امر پروژه های عمرانی داشته ایم و این نشانگر این است که دولت خوب کار خود رانجام داده است نمونه این عملکرد را در دهستان بلوکات بخش رحمت اباد ببینید.
فرماندار رودبار با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های دولت رفع بیکاری واشتغالزایی در روستاها می باشد تصریح کرد:ما272 طرح اشتغالزایی را برای حوزه روستاهای شهرستانمد نظر داریم که با حمایت صندوق کار افرینی امید در تلاشیم که می تواند طرح اشتغالزایی روستایی را در سطح روستاهای شهرستان که در حال حاضر بخشی از ان در برخی روستا ها صورت گرفته انجام دهیم ،این نشانگر این است که دولت توجه ویژه ای در بخش اشتغالزایی حوزه ای روستایی دارد.
میرغضنفری گفت:ما با مردم صادقانه در ارتباط هستیم ودولت کاملا انتقاد پذیر است نه ایراد پذیر،ما در طول مدتی که در شهرستان هستیم سعی کرده ایم از انتقاد های سازنده ومنصفانه استقبال کنیم وحضور خود را سرلوحه مردم قرار دهیم وبا مردم صادق باشیم وبه مردم دروغ نگوییم،تخریب دولت یعنی تخریب نظام واین نظام هم از سوی ملت بزرگ ایران شکل گرفته است.
وی با بیان اینکه ما در ایام دهه فجر 398 پروژه را افتتاح خواهیم کرد گفت:ما با عنایت به خدای متعال و به همت تمامی دستگاهها در ایام مبارک فجر در سطح شهرستان 398پروژه در دوبخش دولتی وخصوصی با ظرفیت اشتغالزایی برای 336نفر با اعتباری بالغ بر549میلیاردو236میلیون ریال را افتتاح خواهیم کرد.
اسماعیل میرغضنفری، با اعلام اینکه امسال بیش از 50 درصد پروژه های گازرسانی استان در شهرستان رودبار وجود دارد بیان کرد:ما امسال در ایام دهه فجر 27 روستایی که پروژه گازرسانی در انها صورت گرفته افتتاح خواهیم کرد و65 روستایی دیگر نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید و این در صورتی است که امسال بیش از 50 درصد انجام پروژه گازرسانی در شهرستان رودبار بوده است.
وی خاطرنشان کرد:ما در حال حاضر4هزارتن قیر رایگان جهت اسفالت معابر روستایی برای 30 روستا در سطح شهرستان داریم که به زودی توسط بنیاد مسکن شهرستان در این روستاها انجام خواهد گرفت.
✍علیرضا رحمانی پور

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار