‌ انجام تفاهم اولیه بین وزارت راه و بانک تجارت برای تکمیل آزادراه رشت

تاریخ انتشار: جمعه 22 ژوئن 2018 | 16:53 ب.ظ
‌ انجام تفاهم اولیه بین وزارت راه و بانک تجارت برای تکمیل آزادراه رشت درفک خبر ✅ استاندار گیلان از انجام تفاهم اولیه بین وزارت راه و شهرسازی و بانک تجارت برای تکمیل مسیر باقی مانده آزاد راه قزوین – رشت خبر داد. به گزارش نشریه درفک خبر به نقل از برنا؛ دکتر مصطفی سالاری عصرچهارشنبه پس از جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های استان گیلان که در دفتر […]

درفک خبر

✅ استاندار گیلان از انجام تفاهم اولیه بین وزارت راه و شهرسازی و بانک تجارت برای تکمیل مسیر باقی مانده آزاد راه قزوین – رشت خبر داد.

به گزارش نشریه درفک خبر به نقل از برنا؛ دکتر مصطفی سالاری عصرچهارشنبه پس از جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های استان گیلان که در دفتر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت:

✅ در این جلسه که با حضور معاونان چند وزارتخانه برگزار شد؛ تفاهم نامه اولیه بین بانک تجارت، سازمان راهداری و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه منعقد شد.

وی ادامه داد:

✅ تا هفته آینده در جلسه دیگری که با حضور مسئولان مرتبط این نشست برگزار می‌شود، این تفاهم‌نامه نهایی خواهد شد و به دنبال آن بلافاصله فراخوان برای گرفتن پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آغاز می شود.

وی افزود:

✅ اجرای این پروژه باید به گونه ای باشد که لاین برگشت در محدوده رودبار، همزمان با لاین رفت به بهره‌برداری برسد.

دکتر سالاری تصریح کرد:

✅ مسیر برگشت محور قزوین – رشت در محدوده رودبار هزینه ای کمتر دارد که باید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار