براساس اعلام مدیر کل آموزش و پرورش گیلان؛

اسکان مسافرین فرهنگی در مدارس گیلان ممنوع است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 27 ژوئن 2021 | 09:22 ق.ظ
اسکان مسافرین فرهنگی در مدارس گیلان ممنوع است مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اظهار داشت: ممنوعیت اسکان مسافران فرهنگی در مدارس استان گیلان با توجه به تداوم همه گیری بیماری کووید ۱۹ در تابستان امسال نیز ادامه دارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد رحمتی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به دستور ستاد ملی مقابله با ویروس […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اظهار داشت: ممنوعیت اسکان مسافران فرهنگی در مدارس استان گیلان با توجه به تداوم همه گیری بیماری کووید ۱۹ در تابستان امسال نیز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد رحمتی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به دستور ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و تاکید وزارت آموزش و پرورش ستاد اسکان فرهنگیان در مدارس استان گیلان فعال نخواهد شد و به این ترتیب امکان اسکان فرهنگیان در مدارس وجود ندارد.

وی افزود: با انتشار ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸، اسکان فرهنگیان در نوروز و تابستان و حتی نوروز ۱۴۰۰ در مدارس استان انجام نگرفت به این ترتیب تابستان امسال نیز ستاد اسکان فرهنگیان فعالیتی نخواهد داشت.  

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه عدم پذیرش و اسکان فرهنگیان در مدارس به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم است، اضافه کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ همه باید در رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری کنند.

در حال حاضر سه هزار و ۷۰۰ فضای آموزشی با ۱۹ هزار کلاس درس و زیربنای افزون بر یک میلیون و ۶۵۰ هزار مترمربع در استان گیلان فعال است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار