در کمتر از 24 ساعت رخ داد:

بازگشت واحد گازی نیروگاه لوشان به مدار تولید

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 ژوئن 2021 | 15:56 ب.ظ
بازگشت واحد گازی نیروگاه لوشان به مدار تولید واحد یک گازی نیروگاه لوشان که به دلیل ضرورت تعویض یاتاقان تراست ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه یکم تیرماه پس از هماهنگی انجام شده از مدار خارج شده بود در ساعت ۲۳:۵۶ دقیقه همان روز به مدار تولید بازگشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، واحد یک گازی نیروگاه لوشان که به دلیل ضرورت […]

واحد یک گازی نیروگاه لوشان که به دلیل ضرورت تعویض یاتاقان تراست ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه یکم تیرماه پس از هماهنگی انجام شده از مدار خارج شده بود در ساعت ۲۳:۵۶ دقیقه همان روز به مدار تولید بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، واحد یک گازی نیروگاه لوشان که به دلیل ضرورت تعویض یاتاقان تراست ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه یکم تیرماه پس از هماهنگی انجام شده از مدار خارج شده بود در ساعت ۲۳:۵۶ دقیقه همان روز به مدار تولید بازگشت.

رضا سلخوری، مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه گفت: پس از خروج این واحد بلافاصله همکاران بخش تعمیرات مکانیک و ابزار دقیق از نخستین ساعات بامداد شروع به کار کرده و پس از چندین ساعت تلاش مستمر در گرمای محیطی بالای ۵۰ درجه سانتی‌گراد، موفق به تعویض یاتاقان تراست شدند. همچنین در فرصت به وجود آمده اقداماتی از قبیل: شست‌شوی دریچه هوای ورودی ژنراتور و بازدید چرخ دنده پمپ اصلی روغن نیز صورت گرفت.

نیروگاه شهید بهشتی لوشان با ظرفیت نامی۳۶۰ مگاوات دارای دو واحد بخاری ۱۲۰ مگاواتی و دو واحد گازی ۶۰ مگاواتی است که با سابقه نیم قرن تولید برق پایدار همچنان نقش به سزایی در پایداری شبکه برق کشور دارد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار