فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

توقیف 4 دستگاه کولر قاچاق در رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 آوریل 2021 | 17:24 ب.ظ
توقیف 4 دستگاه کولر قاچاق در رودبار فرمانده انتظامي رودبار گفت: 4 دستگاه كولر گازي قاچاق در بازرسي از يك دستگاه اتوبوس مسافربري در ايست و بازرسي اين شهرستان كشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حميدرضا فيضي با اشاره به اثرات منفي قاچاق بر توليدات داخلي و امنيت اقتصادي اظهار داشت: كالاي قاچاق علاوه بر نابودي توليدات داخلي […]

فرمانده انتظامي رودبار گفت: 4 دستگاه كولر گازي قاچاق در بازرسي از يك دستگاه اتوبوس مسافربري در ايست و بازرسي اين شهرستان كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حميدرضا فيضي با اشاره به اثرات منفي قاچاق بر توليدات داخلي و امنيت اقتصادي اظهار داشت: كالاي قاچاق علاوه بر نابودي توليدات داخلي براي سرمايه‌گذاران نيز ناامني به همراه دارد.
وي در ادامه گفت: كارآگاهان پليس آگاهي مستقر در ايست و بازرسي حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي رودبار به يك دستگاه اتوبوس كه از مسير جنوب به شمال در حركت بود، مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
فرمانده انتظامي رودبار از كشف 4 دستگاه كولر اسپيلت قاچاق در بازرسي از اين خودرو خبر داد و افزود: در اين رابطه متهم 32 ساله با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني مرجع قضائي معرفي شد.
اين مقام انتظامي اذعان داشت: كارشناسان ارزش كالاي كشف شده را 160 ميليون ريال برآورد كردند.
سرهنگ فيضي با اعلام اينكه مبارزه با قاچاق كالا يكي از اهداف پليس در راستاي تامين امنيت پايدار در جامعه است خاطرنشان كرد: شهروندان به منظور حمايت از كار و توليدات داخلي در صورت شناسايي عاملان عرضه كالاهاي قاچاق، مراتب را به مركز فوريت هاي پليس 110 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار