سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان

🔴آغاز بارش ها از عصر فردا ⭕سامانه هوای پایدار و گرم تا عصر فردا در گیلان مستقر است.

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 25 می 2018 | 15:49 ب.ظ
🔴آغاز بارش ها از عصر فردا  ⭕سامانه هوای پایدار و گرم تا عصر فردا در گیلان مستقر است. درفک خبر تداوم پایداری هوای گیلان آغاز بارش ها از عصر فردا سامانه هوای پایدار و گرم تا عصر فردا در گیلان مستقر است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از صداوسیما، مرکز گیلان سرپرست اداره کل هواشناسی استان امروز گفت: اگرچه گیلانی ها اول هفته را با هوایی گرم و آفتابی […]

درفک خبر

تداوم پایداری هوای گیلان

آغاز بارش ها از عصر فردا

سامانه هوای پایدار و گرم تا عصر فردا در گیلان مستقر است.

آغاز بارش ها از عصر فردابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از صداوسیما، مرکز گیلان سرپرست اداره کل هواشناسی استان امروز گفت: اگرچه گیلانی ها اول هفته را با هوایی گرم و آفتابی آغاز می کنند اما از اواخر وقت فردا با نفوذ سامانه هوای خنک و بارشی، در برخی مناطق استان باران خواهد بارید.
محمد دادرس افزود:
رگبار پراکنده باران، رعد و برق،  وزش باد و کاهش نسبی دما، مهمترین پدیده جوی در این مدت است.
وی گفت :
این وضعیت جوی تا عصر روز بکشنبه ادامه خواهد داشت و در این مدت بالا آمدن آب رودخانه ها دور از انتظار نیست.
به گفته سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان، ارتفاع موج دریای خزر در این مدت تا 2 و نیم متر هم می رسد و دریا از عصر فردا نا مناسب است.
محمد دادرس دمای فعلی هوای رشت را 30 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی هوای این شهر را هم 50 درصد اعلام کرد و گفت : منجیل با 33 درجه سانتی گراد و دیلمان با 13 درجه سانتی گراد، گرم ترین و سردترین مناطق گیلان، در 24 ساعت گذشته بود.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار