امام جمعه رودبار زیتون

⭕️ اعتراض ها به وجود عوارضی ادامه دارد امام‌جمعه رودبار: 💥 حق مردم شهرستان رودبار نیست برای استفاده چند کیلومتر از آزادراه ۲۵۰۰ عوارض پرداخت کنند.

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: شنبه 19 می 2018 | 14:26 ب.ظ
⭕️ اعتراض ها به وجود عوارضی ادامه دارد  امام‌جمعه رودبار:  💥 حق مردم شهرستان رودبار نیست برای استفاده چند کیلومتر از آزادراه ۲۵۰۰ عوارض پرداخت کنند. درفک خبر   🗣 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود داودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رودبار در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به حماسه آزادی خرمشهر اظهار کرد: ⭕️ حضرت امام (ره) مردم را به سمت خود دعوت نمی‌کرد به همین دلیل در حماسه سوم خرداد گفت خرمشهر را خدا آزاد کرد. 🗣وی با […]

درفک خبر

 

🗣 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود داودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رودبار در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به حماسه آزادی خرمشهر اظهار کرد:

⭕️ حضرت امام (ره) مردم را به سمت خود دعوت نمی‌کرد به همین دلیل در حماسه سوم خرداد گفت خرمشهر را خدا آزاد کرد.

🗣وی با اشاره به افزایش نرخ عوارضی گیلان در امامزاده هاشم گفت:

⭕️ می‌دانیم درباره عوارضی قراردادی با بخش خصوصی و بانک منعقدشده و تعهداتی وجود دارد اما حق مردم شهرستان رودبار نیست برای استفاده چند کیلومتر از آزادراه ۲۵۰۰ عوارض پرداخت کنند.

🗣 امام‌جمعه رودبار افزود:

⭕️برخی از شهروندان به‌واسطه شغل خود ناچارند چند مرتبه از عوارضی عبور کنند، برخی وسع پرداخت عوارض را ندارند و در مضیقه‌اند.

🗣 وی با اشاره به سخنان وزیر راه مبنی بر اینکه هیچ عوارضی در کشور افزایش نیافته است گفت:

🗣 حق مردم را چه کسی باید بگیرد، درد مردم را چه کسی باید در مقابل وزیر بایستد و داد بزند.

🗣 خطیب جمعه رودبار تصریح کرد:

⭕️ وقتی برای پیگیری این مشکل با مسئولین امر تماس گرفتم شروع کردند قانون را تشریح کردند، کدام قانون گفته است شهروندان شهرهای رودبار برای چهار قدم باید ۲۵۰۰ پرداخت کنند.

🗣 وی با اشاره به اینکه مسئولین می‌گویند مردم شهرستان برای اینکه عوارض پرداخت نکنند از جاده قدیم استفاده کنند افزود:

⭕️ جاده قدیم امامزاده هاشم- رودبار که به قتلگاه تبدیل شده است، شما این مسیر را ایمن‌سازی کنید بعد بگویید مردم از این مسیر عبور کنند.

🗣 داوودی با تأکید بر اینکه بیان دردها و مشکلات مردم انتقام شخصی نیست، افزود:

⭕ آن‌هایی که باید پیگیر مشکلات مردم باشند کجایند؟ فردا به حضور حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی نیاز داریم اگر الآن به داد مشکلات مردم نرسیم مردم به روی ما می‌آورند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار