رئیسی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خبر داد؛

شهرستان رودبار در وضعیت فوق قرمز قرار دارد

صابر کریمی
تاریخ انتشار: یکشنبه 6 دسامبر 2020 | 05:17 ق.ظ
شهرستان رودبار در وضعیت فوق قرمز قرار دارد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا شوط در آذربایجان غربی،پارس آباد در اردبیل، نطنز در اصفهان، خلیل آباد خراسان رضوی، راور در کرمان، بندر ترکمن در گلستان و رودبار در گیلان ۷ شهرستان با وضعیت فوق قرمز هستند و روند بیماری در این شهرها صعودی بوده و […]
رودبار در وضعیت فوق قرمز کرونایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا شوط در آذربایجان غربی،پارس آباد در اردبیل، نطنز در اصفهان، خلیل آباد خراسان رضوی، راور در کرمان، بندر ترکمن در گلستان و رودبار در گیلان ۷ شهرستان با وضعیت فوق قرمز هستند و روند بیماری در این شهرها صعودی بوده و متوقف نشده است و باید به آنها بسیار توجه کنیم.

ساری، آمل و بهشر در استان مازندارن، رشت در گیلان، فاروج در استان خراسان شمالی، فارسان در استان چهارمحال و بختیاری، سنقر و هرسین در کرمانشاه، گرگان و آق قلا در گلستان و نایین در استان اصفهان ۱۱ شهرستان با وضعیت ناپایدار هستند و روند بیماری در این شهرها متوقف شده اما نزولی نشده است.

در این شهرها میزان رعایت دستورالعمل‌ها به حد لازم نرسیده است و شاهد مهمانی و دورهمی و ترددهای غیر ضروری در این شهرها هستیم.

استان فارس با ۱۱ شهر، گلستان با ۹ شهر، مازندران با ۶ شهر، قزوین با ۵ شهر، اصفهان با ۴ شهر، گیلان با ۴ شهر، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی و خراسان شمالی با ۳ شهر بیشترین شهرهای قرمز را دارا هستند.

۳۰ هزار خودرو با دوربین و ۱۴ هزار خودرو دستی در هنگام ورود به شهر‌های قرمز جریمه شدند و ۸۴۰۰ تخلف برای خودرو‌ها در زمان منع تردد شبانه ثبت شده است.

تصادف منجر به فوت ۴۵ درصد، تصادف جرحی ۳۳ درصد و تصادف خسارتی ۵۰ درصد در دوران ۲ هفته محدودیت کرونایی کاهش پیدا کرد.

۳۱ میلیون استعلام گرفته شده و ۴۶۳۷ نفر مبتلا به کرونا قصد داشتند که قصد سفر داشتند، شناسایی شدند که مانع از سفر آن‌ها می‌شویم و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان اعمال می‌شود و این متخلفان به قرنطینه منتقل می‌شوند.

۲۵ هزار پیامک نقض قرنطینه به بیماران کرونایی ارسال شده است.

واکسن انفلوانزا، چون فصل سرما را در پیش داریم برای بیماران زمینه‌ای توصیه می‌شود.

ما بحث تولید داخل را دنبال می‌کنیم و ۲ شرکت دانش بنیان خوب پیشرفته اند و ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دوز در یک مرحله و ۲۱ میلیون دوز از مسیر دیگری در مرحله دوم از خارج کشور تامین خواهیم کرد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار