هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار ؛

کنترل اپیدمی کووید -19 به شیوه محله و خانواده محور به هماهنگی و جدیت تمام دستگاههای مسئول و مردم نیاز دارد.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 نوامبر 2020 | 03:30 ق.ظ
کنترل اپیدمی کووید -19 به شیوه محله و خانواده محور به هماهنگی و جدیت تمام دستگاههای مسئول و مردم نیاز دارد. طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید -19 به شیوه محله و خانواده محور به هماهنگی و جدیت تمام دستگاههای مسئول و مردم نیاز دارد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار در نخستین جلسه قرارگاه عملیات مقابله با بیماری کرونای این شهرستان گفت؛ در راستای طرح ملی مدیریت هوشمند محدودیت […]

طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید -19 به شیوه محله و خانواده محور به هماهنگی و جدیت تمام دستگاههای مسئول و مردم نیاز دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار در نخستین جلسه قرارگاه عملیات مقابله با بیماری کرونای این شهرستان گفت؛ در راستای طرح ملی مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با روند و وضعیت بیماری کووید 19 “طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-19 به شیوه محله و خانواده محور در شهرستان رودبار به هماهنگی و جدیت تمام دستگاههای مسئول و بویژه مردم نیاز دارد.


وی با اشاره به اهمیت کنترل روند صعودی فوتی ها و مبتلایان بیماری کووید19(کرونا) ، بر ضرورت استمرار اقدامات نظارتی از سوی دستگاههای متولی بر عملکرد واحدهای صنفی و جلوگیری از تردد خودروهای فاقد مجوز و برخورد با تخلفات، تاکید کرد.
فرماندار اظهار داشت؛ روند و وضعیت رودبار به صورت روزانه و حتی لحظه ای در زمینه تعداد مبتلایان و فوتی ها و درصد رعایت دستورالعملها به تفکیک هر شهر پایش و رصد می گردد. عباسقلی زاده همکاری و جدیت همه دستگاهها برای اجرای طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-19 به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری متقابل مردم و مسئولین و رابطین اجرای طرح شاهد:کنترل این بیماری خطرناک و کاهش تعداد فوتی ها و مبتلایان از بین مردم عزیز شهرستان باشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار