فرماندار رودبار در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای این شهرستان تأکید کرد؛

شهرداران تابعه نسبت به ضدعفونی و گندزدایی مناطق پرتردد و اماکن عمومی شهری اقدام نمایند.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: جمعه 6 نوامبر 2020 | 15:17 ب.ظ
شهرداران تابعه نسبت به ضدعفونی و گندزدایی مناطق پرتردد و اماکن عمومی شهری اقدام نمایند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرماندار رودبار در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای این شهرستان بر ضد عفونی اماکن عمومی شهری و نظارت دقیق واحدهای صنفی تاکید کرد هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای این شهرستان که با حضور شهرداران و مدیران […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرماندار رودبار در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای این شهرستان بر ضد عفونی اماکن عمومی شهری و نظارت دقیق واحدهای صنفی تاکید کرد
هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای این شهرستان که با حضور شهرداران و مدیران ادارات و دستگاههای ذیربط برگزار شد، گفت؛ ضد عفونی و گندزدایی اماکن پرتردد و عمومی شهری و نظارت دقیق و مستمر بر رعایت بهداشت در واحدهای صنفی و بازار مورد تاکید جدی است.


وی با اشاره به شدت شیوع و افزایش تعداد فوتی ها و مبتلایان شهرستان رودبار افزود؛ باید هر چه سریع تر و با جدیت بیشتر شهرداران تابعه نسبت به ضدعفونی و گندزدایی مناطق پرتردد و اماکن عمومی شهری اقدام نمایند.
فرماندار گفت؛ اداره صمت و اتاق اصناف بصورت مستقیم، رعایت دستورالعملهای بهداشتی را به هریک از واحدهای صنفی، تجاری و نانوایی ها و دیگر صنوف به ویژه استفاده از ماسک، ابلاغ و تبعات قانونی موارد را هشدار دهند.


وی تصریح کرد؛ شبکه بهداشت و درمان هماهنگی لازم برای بازدید و سرکشی مستمر از عملکرد واحدها در مورد رعایت موارد بهداشتی بعمل آورد.
رییس ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای شهرستان رودبار لزوم عدم تجمع در منازل و مجالس خانواده های معزا، تعطیلی قلیانسراها، تالارها و تنظیم زمانبندی و محدود نمودن بازارهای هفتگی و تشدید رعایت بهداشت و برخورد با متخلفین را خواستار شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار