⭕️ فاطمه اعتدادی علی آبادی ، جهانبخش دیگری که در خواب زمستانی هیات فوتبال گیلان، قبضه قزوینی ها شد!

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: یکشنبه 13 می 2018 | 19:45 ب.ظ
⭕️ فاطمه اعتدادی علی آبادی ، جهانبخش دیگری که در خواب زمستانی هیات فوتبال گیلان، قبضه قزوینی ها شد! درفک خبر ♦️ روز  گذشته طی گزارشی به تصاحب نام علیرضا جهانبخش توسط هیات فوتبال قزوین به عنوان ستاره قزوینی فوتبال و عدم اقدامات لازم توسط هیات فوتبال استان گیلان در صیانت از نام این فوتبالیست افتخار آفرین گیلانی پرداخته شد. ♦️حال اما روز گذشته تیم ملی فوتسال بانوان ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی […]

درفک خبر

♦️ روز  گذشته طی گزارشی به تصاحب نام علیرضا جهانبخش توسط هیات فوتبال قزوین به عنوان ستاره قزوینی فوتبال و عدم اقدامات لازم توسط هیات فوتبال استان گیلان در صیانت از نام این فوتبالیست افتخار آفرین گیلانی پرداخته شد.

♦️حال اما روز گذشته تیم ملی فوتسال بانوان ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد. این تیم در ترکیب خود از فاطمه اعتدادی علی آبادی بازیکن رودباری بهره می برد اما در سایه کم توجهی هیات فوتبال استان گیلان افتخار آفرینی این بازیکن که ریشه گیلانی داشته و در قزوین زندگی می کند، به نام قزوینی ها سند خورد!

♦️ نکته قابل تامل آنکه رئیس هیات فوتبال قزوین اینبار هم همانند موضوع سند زدن نام جهانبخش به فوتبال قزوین، با بیان اینکه فاطمه اعتدادی بانوی ملی پوش فوتسال این استان با انجام رقابت های سخت و نفس گیر در صدر گلزنان قاره آسیا قرار گرفت، گفت: اعتدادی با به ثمر رساندن ۹ گل در صدر جدول گلزنان این مسابقات قرار دارد و بازیکنانی از کشورهای ژاپن و تایلند نیز رتبه های دوم تا ششم را در اختیار دارند.

♦️ با این حال همچنان خبری از انتشار پیام تبریکی در سایت هیئت فوتبال استان یا نصب بنر توسط هیئت فوتبال استان گیلان یا کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان گیلان نیست!

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار