طی مصاحبه ای رئیس میراث فرهنگی رودبار پاسخ داد:

آیا تعطیلی یگان حفاظت میراث فرهنگی رودبار حقیقت دارد؟!

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 5 سپتامبر 2020 | 19:06 ب.ظ
آیا تعطیلی یگان حفاظت میراث فرهنگی رودبار حقیقت دارد؟! عین‌الله عزیزپور در گفتگو با دیارمیرزا، گزارش‌های ارسالی در مورد تعطیلی یگان حفاظت را تکذیب کرد و گفت: یگان حفاظت مکان اداری نیست که درب آن دائماً باز باشد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در پی گزارش‌های ارسالی در مورد تعطیلی یگان حفاظت میراث فرهنگی و گردشگری رودبار، دیارمیرزا پیگیر این موضوع شد و […]

عین‌الله عزیزپور در گفتگو با دیارمیرزا، گزارش‌های ارسالی در مورد تعطیلی یگان حفاظت را تکذیب کرد و گفت: یگان حفاظت مکان اداری نیست که درب آن دائماً باز باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در پی گزارش‌های ارسالی در مورد تعطیلی یگان حفاظت میراث فرهنگی و گردشگری رودبار، دیارمیرزا پیگیر این موضوع شد و با رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری رودبار گفتگویی انجام داد.

عین‌الله عزیزپور گزارش‌های ارسالی در مورد تعطیلی یگان حفاظت را تکذیب کرد و گفت: یگان حفاظت مکان اداری نیست که درب آن دائماً باز باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت یگان حفاظت رودبار نیز خود بر عهده دارد، افزود: این یگان دارای یک نیرو و یک سرباز است و در آینده نزدیک یک سرباز امریه به یگان حفاظت ملحق خواهد شد.

در ادامه برای پیگیری بیشتر با ولی جهانی معاون سازمان میراث فرهنگی استان گیلان تماس گرفته شد که وی از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار