فرماندار رودبار در نشست مشترک معاونین فرماندار و بخشداران؛

روستاهایی که تنش آبی دارند تحت پوشش آب و فاضلاب نیستند

صابر کریمی
تاریخ انتشار: شنبه 18 جولای 2020 | 16:26 ب.ظ
روستاهایی که تنش آبی دارند تحت پوشش آب و فاضلاب نیستند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرماندار رودبار در نشست مشترک معاونین فرماندار و بخشداران؛ روستاهایی که تنش آبی دارند تحت پوشش آب و فاضلاب نیستند محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست مشترک معاونین فرماندار و بخشداران گفت؛ روستاهایی که مشکل و تنش آبی دارند تحت پوشش آب و فاضلاب نیستند. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرماندار رودبار در نشست مشترک معاونین فرماندار و بخشداران؛ روستاهایی که تنش آبی دارند تحت پوشش آب و فاضلاب نیستند
محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست مشترک معاونین فرماندار و بخشداران گفت؛ روستاهایی که مشکل و تنش آبی دارند تحت پوشش آب و فاضلاب نیستند.


وی با بیان اینکه روستاهایی همچون پلنگ دره، استخرگاه و دفراز تحت پوشش آب و فاضلاب نیستند، گفت؛ دولت آمادگی دارد برای حل مشکل این روستاها اقدام نماید و لازمه اش تحت پوشش قرار گرفتن آنها است.
ضیایی یادآور شد؛ تامین آب شرب، کشاورزی و سپس صنعتی به ترتیب اولویت قرار دارند و لازم است معاونین، بخشداران و دستگاههای متولی اهتمام لازم را داشته باشند.
فرماندار همچنین پیگیری اجرای پروژه های عمرانی را در سطح بخشها خواستار شد و گفت؛ لازم است دستگاههای اداری با همکاری بخشداران و معاونین برنامه ریزی و توسعه و هماهنگی امور عمرانی فرماندار در این زمینه تلاش جدی داشته باشند.
وی همچنین صرفه جویی در هزینه ها را با توجه به تنگناهها و مضایق اعتباری مورد تاکید قرار داد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار