به منظور تکمیل کادر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها صورت میپذیرد؛

جذب مشاور افتخاری در پلیس گیلان

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 20 ژوئن 2020 | 15:30 ب.ظ
جذب مشاور افتخاری در پلیس گیلان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از میان خواهران بومی در شهرستان‌های بندرانزلی، رودبار، لنگرود و آستانه‌اشرفیه مشاور افتخاری جذب می‌کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ معاونت اجتماعی پلیس گیلان برای تکمیل کادر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها در شهرستان‌های بندرانزلی، رودبار، لنگرود و آستانه‌اشرفیه از میان خواهران بومی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و […]

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از میان خواهران بومی در شهرستان‌های بندرانزلی، رودبار، لنگرود و آستانه‌اشرفیه مشاور افتخاری جذب می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ معاونت اجتماعی پلیس گیلان برای تکمیل کادر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها در شهرستان‌های بندرانزلی، رودبار، لنگرود و آستانه‌اشرفیه از میان خواهران بومی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناشی ارشد رشته‌های راهنمایی و مشاوره و روانشناسی عمومی و بالینی مشاور افتخاری می‌پذیرد.

داوطلبان برای ثبت‌نام با در دست داشتن فتوکپی شناسنامه (تمام صفحات)، کارت ملی، مدرک تحصیلی و رزومه‌کاری به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان‌های مورد نظر مراجعه و یا با شماره تماس ۲۱۸۲۵۵۱۰ تماس حاصل کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار