یادداشت روز مخابرات و جامعه اطلاعات؛

کی داستان تکراری ” بودجه نداریم” برای منطقه سیاهرود به پایان میرسد؟!

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 17 می 2020 | 12:57 ب.ظ
کی داستان تکراری ” بودجه نداریم” برای منطقه سیاهرود به پایان میرسد؟! درفک خبر/آقای مسئول! اگر وسط امتحان آنلاین، اینترنت لاک پشتی و دست و پا شکسته سیاهرود، هرکیان و یا رشته رود قطع شود؛ پاسخگوی واحد از دست رفته دانشجو هستید؟! روز جهانی مخابرات به مردم رودبار که فقط اداره مخابرات را دیده اند اما عملکردش را نه؛ تبریک می گویم! وقتی زمستان 97، نماینده وقت […]

درفک خبر/آقای مسئول! اگر وسط امتحان آنلاین، اینترنت لاک پشتی و دست و پا شکسته سیاهرود، هرکیان و یا رشته رود قطع شود؛ پاسخگوی واحد از دست رفته دانشجو هستید؟!

روز جهانی مخابرات به مردم رودبار که فقط اداره مخابرات را دیده اند اما عملکردش را نه؛ تبریک می گویم!

وقتی زمستان 97، نماینده وقت دکتر جمالی در تشریح دستاورد سفر وزیر ارتباطات به شهرستان رودبار گفت ” سطح اینترنت به علت عبور کابل فیبر نوری از شهرستان رودبار، ارتقاء پیدا میکند” دلمان را صابون زدیم که انشاالله از این شرایط خارج خواهیم شد.

اما تنها چند هفته بعد سطح اینترنت بالا که نرفت هیچ! آنتن دهی در شهرهای شهرستان رودبار دچار اختلال شد و از شرایط آنتن دهی روستاهای بخش های مختلف در آن دوره همین بس که با ستون ها و پنجره ها حاجت روا میشدند و گاها نمیشدند!!

یک سال پس از وعده سرخرمن آقای نماینده، همزمان با شیوع کرونا و رونق شبکه های اجتماعی برای تدریس و آموزش آنلاین؛ دوباره مشکل اینترنت و آنتن دهی، داغ ها را تازه کرد و اداره نمادین مخابرات رودبار به تکاپو افتاد تا بیانیه صادر کند “بودجه نداریم” !!

جای تامل بسیار دارد که بودجه شهرستان چه زمانی خرج نصب دکل در مناطق محروم میشود؟!

بد نیست در اینجا یادی کنیم از شورای روستایی که خود ساکن رشت است و مردم روستا برای رفع برخی مشکلات آواره ادارات مختلف شهرستان!

آقای مسئول! اگر وسط امتحان آنلاین، اینترنت لاک پشتی و دست و پا شکسته دیارمان قطع شود؛ پاسخگوی واحد از دست رفته دانشجو هستید؟!

تا چه زمانی فرزندان روستانشین باید میهمان معدود پارک های شهرها و یا توفیق اجباری اقوام شوند تا امتحان بدهند؟!

کی داستان تکراری ” بودجه نداریم” به پایان میرسد؟!

چند یادداشت، خبر و عکس و تصویر شما را به عمل وامیدارد؟!

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار