فاجعه آدینه در حال تکرار! / چه کسی پاسخگو است؟ + تصاویر

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 آوریل 2018 | 21:43 ب.ظ
فاجعه آدینه در حال تکرار! / چه کسی پاسخگو است؟ + تصاویر ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از  خزر، بلندمرتبه سازی در حریم رودخانه به موضوع مورد علاقه برخی مسئولان تبدیل شده است. این بلندمرتبه سازی ها چه با مجوز و چه بدون مجوز کار هر کسی نیست، چرا که بدون مجوز ساختنش نتیجه ای جز تخریب ندارد و ممانعت از تخریب هم […]

ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از  خزر، بلندمرتبه سازی در حریم رودخانه به موضوع مورد علاقه برخی مسئولان تبدیل شده است. این بلندمرتبه سازی ها چه با مجوز و چه بدون مجوز کار هر کسی نیست، چرا که بدون مجوز ساختنش نتیجه ای جز تخریب ندارد و ممانعت از تخریب هم نیازمند روابط ویژه و بعضا خاص! با مجوز ساختنش هم عبور از هفت خوان رستم را می طلبد که بدون داشتن ارتباطاتی حتی خاص تر و ویژه تر از حالت اول، اگر هم امکان پذیر باشد، زمان انتظار برای دریافت مجوز، بسیار طولانی خواهد بود.

با این حال، نمونه واضح چنین ساخت و سازی مجتمع معروف و پرحاشیه آدینه است که در نزدیکی رودخانه بنا شده و البته به قدری حاشیه ها پیرامون عدم تحویل به موقع آن زیاد بوده که کمتر کسی به این موضوع توجه کرده است. اظهارات امام جمعه سابق رشت در خصوص تحویل این مجتمع در آینده ای نزدیک، در اذهان عمومی، وی را به نوعی مسئول ساخت این ساختمان و متولی امور آن معرفی کرده بود. شاید با این تفاسیر بتوان فهمید چرا آدینه توانسته در حریم رودخانه سر بر آورد.

حالا اما در یکی از شهرستان های جنوبی استان هم ساختمانی در حریم رودخانه در حال ساخت است. ساختمانی که گفته می شود متعلق به بستگان یکی از اعضای درجه یک شورای این شهر بوده و چندی پیش تخلفات مشهودش هم رسانه ای شده بود. با این حال گویا تنها به تغییر نام این ساختمان در حال ساخت بسنده شده است و مالک آن در تابلوی معرفی ساختمان، نام آن را از “هتل” به “تالار” تغییر داده است! اگرچه در تجاوز به حریم رودخانه هیچ تفاوتی میان تالار و هتل وجود ندارد بلکه گویا تفاوت در نحوه برخورد با متخلفان بر اساس مسئولیتشان است.

پاسخ دهید
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار