پیام تبریک دکتر محمد میرزائی فتحکوهی، به مناسبت روز جوان: جوانی دوره، اراده های بزرگ است

تاریخ انتشار: شنبه 28 آوریل 2018 | 09:01 ق.ظ
پیام تبریک دکتر محمد میرزائی فتحکوهی،    به مناسبت روز جوان:  جوانی دوره،  اراده های بزرگ است درفک خبر جوانی دوره ی اراده های بزرگ است جوانی دوران تربیت پذیری است و فرصتی است كه در آن عقیده و اخلاق ریشه دار شده و فضایل و ملكات انسانی در او تثبیت می گردد. جوان رقیق القلب است. حساسیت او در برابر جریانات عاطفی بسیار و زود تأثیرپذیر است. اگر چیزی را دوست […]

درفک خبر

جوانی دوره ی اراده های بزرگ است

جوانی دوران تربیت پذیری است و فرصتی است كه در آن عقیده و اخلاق ریشه دار شده و فضایل و ملكات انسانی در او تثبیت می گردد.
جوان رقیق القلب است. حساسیت او در برابر جریانات عاطفی بسیار و زود تأثیرپذیر است. اگر چیزی را دوست ندارد، در راه دوستی آن تا حد فداكاری و جانبازی می ایستد؛ و برعكس اگر چیزی را دشمن بدارد در آن امر شدیداً پابرجاست به اصطلاح كلامی، بُعد تولی و تبری در او قوی است.
جرات و شجاعت بسیاري از خود نشان می دهد، اگرچه در درون ترس و هراسی داشته باشد؛ و به همین خاطر «جوان» فردی پیشتاز است. شور و شوق جوانی، امید و نشاط او، عشق و شیدایی او در مرحله ای از توان و رشد است كه برای اقدام در دشوارترین امور حاضر به سرمایه گذاری است.
او فداكار ، مخلص و اسیر احسان است. اهل اخلاق و انسانیت است. معنی محبت را می فهمد. ملاحظات و رودربایستی ها می توانند عامل محرك و ورود او به صحنه ای باشند. زود تحت تأثیر قرار می گیرد. عرض محبت ها و اخلاص های دیگران را راست و درست می پندارد.
اینجانب میلاد حضرت علی اکبر (ع) جوان تاریخ ساز عاشورا و روز جوان را به تمامی جوانان عزیز و توانمند شهرستان رودبار تبریک و تهنیت عرض نموده و اميدوارم شرايطي فراهم شود تا بتوان از ظرفيت جوانان فرهيخته شهرستان در مناصب اجرايی و بدنه مدیریتی كشور، بهره لازم برده شود.
یقینا جوانان می توانند با بهره گیری از توان و علم روز، پیشرفت و عظمت هر جامعه ای را به بهترین وجه ممکن رقم زنند .
با تقدیم احترام
محمد میرزايی فتح کوهی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار