به مناسبت هفته سلامت رخ داد:

دیدار رئیس و کارکنان اداره آموزش و پرورش رحمت آباد و بلوکات با کارکنان بیمارستان سلامت رستم آباد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 25 آوریل 2020 | 14:08 ب.ظ
دیدار رئیس و کارکنان اداره آموزش و پرورش رحمت آباد و بلوکات با کارکنان بیمارستان سلامت رستم آباد درفک خبر/ به مناسبت هفته سلامت جمعی از پرسنل اداره آموزش و پرورش منطقه رحمت آباد و بلوکات با کارکنان بیمارستان سلامت و مرکز بهداشتی درمانی توتکابن دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منتطقه رحمت آباد و بلوکات، به مناسبت هفته سلامت صبح امروز رئیس و […]

درفک خبر/ به مناسبت هفته سلامت جمعی از پرسنل اداره آموزش و پرورش منطقه رحمت آباد و بلوکات با کارکنان بیمارستان سلامت و مرکز بهداشتی درمانی توتکابن دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منتطقه رحمت آباد و بلوکات، به مناسبت هفته سلامت صبح امروز رئیس و کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه رحمت آباد وبلوکات با پرسنل و مدافعان سلامت بیمارستان سلامت رستم آباد و مرکز بهداشتی درمانی توتکابن دیدار کردند.
در این دیدار امینی رئیس اداره به همراه جمعی از پرسنل اداره با اهداء شاخه گل از زحمات و جانفشانی های مدافعان سلامت در روزهای سخت شیوع ویروس کروناتجلیل کردند و هفته سلامت را از نزدیک به آن ها تبریک گفتند. امینی رئیس اداره با بیان این که سلامتی تاجی است بر سر انسان های سالم که فقط بیماران می توانند آن را مشاهده نمایند افزود : مدافعان سلامت هم در پیشگیری  و کنترل بیماری و هم در صحنه پرستاری  و درمان ایثار و مجاهدت می نمایند. در ادامه دکتر پوراسماعیل رئیس بیمارستان سلامت رستم آباد گفت : آموزش و پرورش می تواند نقش بی بدیل و قابل توجهی در پایبندی به توصیه های بهداشتی  و سالم ماندن دانش آموزان و جامعه ایفا نماید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار