با شروع فصل تخم گذاری آبزیان؛

صید انواع ماهی در گیلان ممنوع شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 آوریل 2020 | 07:37 ق.ظ
صید انواع ماهی در گیلان ممنوع شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ ساسان اکبری پور اظهار کرد: با شروع فصل تخم‌ریزی ماهیان در رودخانه‌های گیلان و با دستور مدیرکل محیط زیست استان، پایش و نظارت نیروهای یگان محیط زیست افزایش یافته‌ است و در همین زمینه با صیادان غیرمجاز برخورد قانونی می‌شود. اکبری پور گفت: ادعا نمی‌کنیم که در برخورد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ ساسان اکبری پور اظهار کرد: با شروع فصل تخم‌ریزی ماهیان در رودخانه‌های گیلان و با دستور مدیرکل محیط زیست استان، پایش و نظارت نیروهای یگان محیط زیست افزایش یافته‌ است و در همین زمینه با صیادان غیرمجاز برخورد قانونی می‌شود.

اکبری پور گفت: ادعا نمی‌کنیم که در برخورد با صیادان غیر مجاز صد در صد موفق عمل کرده‌ایم، اما تا جایی که امکان داشته است، با هرگونه تخلف برخورد و متخلفان را  به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم.

وی افزود : اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان برای حفاظت از تنوع زیستی، جلوگیری از انقراض نسل گونه‌ها و تهدید زیستگاه‌های آبزیان و زیستمندان از رودخانه‌ها به‌ویژه از دهانه سفیدرود حفاظت می‌کند؛ همچنین در راستای فراهم سازی بستر مناسب برای تخم‌ریزی آبزیان در فصل تخم‌ریزی ماهی، هر گونه صید و دام‌گذاری در گیلان از اول اسفندتا سی‌ام اردیبهشت ماه هر سال ممنوع است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار