به منظور جلوگیری از شیوع و سرایت ویروس کرونا؛

پایانه ها و حمل نقل و انجمن صنفی رانندگان, اراده راه و شهرسازی شهرستان رودبار ضدعفونی شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 14 مارس 2020 | 09:19 ق.ظ
پایانه ها و حمل نقل و انجمن صنفی رانندگان, اراده راه و شهرسازی شهرستان رودبار ضدعفونی شد درفک خبر/ به منظور جلوگیری از شیوع و سرایت ویروس کرونا ضدعفونی با هماهنگی مدیریت سیمان خزر ,پایانه ها و حمل نقل و انجمن صنفی رانندگان, اراده راه و شهرسازی شهرستان رودبار صورت پذیرفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی سیمان خزر به دستور مدیریت عامل سیمان خزر ، […]

درفک خبر/ به منظور جلوگیری از شیوع و سرایت ویروس کرونا ضدعفونی با هماهنگی مدیریت سیمان خزر ,پایانه ها و حمل نقل و انجمن صنفی رانندگان, اراده راه و شهرسازی شهرستان رودبار صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی سیمان خزر به دستور مدیریت عامل سیمان خزر ، با همکاری کارکنان و ماشین الات اتش نشانی سیمان خزر به منظور جلوگیری از شیوع و سرایت ویروس کرونا ضدعفونی کردن پیاده راه های و ماشین آلات حمل بار سیمان و دفاتر حمل بار در سیمان خزر و کلیه خیابان اطراف حمل بار صورت پذیرفت.

جلیل علی اکبری مدیر عامل سیمان خزر: رانندگان حمل بار جزئی از خانواده سیمان خزر هستند و حفاظت و بهداشت محیط کار ایشان برای سیمان خزر در کنار همکاران از اولویت برخودار میباشد.

شایان ذکر است ضدعفونی کردن ، کلیه قسمت های شرکت سیمان و همچنین دفاتر حمل بار و ماشین های حمل سیمان و دیگر خیابان ها و مکان های پر تردد در سیمان خزر تا اعلام کنترل کامل ویروس، تکرار خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار