فرماندار شهرستان رودبار در نشست خبری تمهیدات ستاد بحران برای مقابله با بیماری کرونا مطرح کرد:

تمهیدات لازم جهت مراقبت از بیماران احتمالی شهرستان رودبار اندیشیده شده است.

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 فوریه 2020 | 13:38 ب.ظ
تمهیدات لازم جهت مراقبت از بیماران احتمالی شهرستان رودبار اندیشیده شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار شهرستان رودبار در نشست خبری تمهیدات ستاد بحران برای مقابله با بیماری کرونا (COVID. 19)؛ تا کنون هیچ موردی از بیماری کرونا در شهرستان رودبار نداشته ایم محمد صالح ضیایی افزود؛ پیشگیری، کنترل و مدیریت سه رویکرد اصلی ما در مقابله با بیماری کرونا است. فرماندار گفت؛ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار شهرستان رودبار در نشست خبری تمهیدات ستاد بحران برای مقابله با بیماری کرونا (COVID. 19)؛ تا کنون هیچ موردی از بیماری کرونا در شهرستان رودبار نداشته ایم
محمد صالح ضیایی افزود؛ پیشگیری، کنترل و مدیریت سه رویکرد اصلی ما در مقابله با بیماری کرونا است.
فرماندار گفت؛ در شهرستان رودبار ۳ بیمارستان ۳۱خرداد منجیل، حضرت ولیعصر (عج) رودبار و سلامت رستم آباد و در هر بیمارستان ۱ بخش ایزوله می شود تا بنابر احتیاج مورد استفاده بیماران مبتلا به این ویروس قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بیماران سایر شهرهای گیلان در بیمارستان های شهرستان رودبار مورد مراقبت قرار نمی گیرند، تاکید کرد؛ تمهیدات لازم جهت مراقبت از بیماران احتمالی شهرستان رودبار اندیشیده شده است.
ضیایی گفت؛ از مردم انتظار داریم به شایعات توجه نکنند و توصیه ها و مراقبت های پزشکی را رعایت کنند، در حال حاضر تنها راه مقابله با این ویروس پیشگیری است.
فرماندار تاکید کرد؛ تا اطلاع ثانوی مدیران بیمارستان های رودبار باید در بیمارستان ها حاضر باشند و روسای بیمارستان ها نیز در دسترس باشند.
ضیایی یادآور شد؛ بیماری کرونا در برخی مناطق کشور و گیلان مشاهده شده است، هرچقد به سمت گرما برویم از شدت بیماری کم تر می شود.
وی همچنین گفت؛ به دلیل عبور مسافرین از شهرستان رودبار و احتمال سرایت تاکید شده است که رستوران های توسط بازرسین بهداشت به طور جدی و مستمر کنترل شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار