بی اعتمادی نمایندگان گیلان به پیام رسان داخلی؟! فقط یک نماینده از نرم افزار سروش استفاده می کند!

صابر کریمی ویشانی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 10 آوریل 2018 | 20:48 ب.ظ
بی اعتمادی نمایندگان گیلان به پیام رسان داخلی؟! فقط یک نماینده از نرم افزار سروش استفاده می کند! درفک خبر به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از خزر؛فیلتر تلگرام اگرچه مدتی است که در زیر سایه نرخ نجومی دلار قرار گرفته است اما هنوز هم یکی از مباحث داغ در نزد افکار عمومی محسوب می شود. استفاده روزافزون مردم از تلگرام و محبوبیت گسترده این پیام رسان خارجی در بین […]

درفک خبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از خزر؛فیلتر تلگرام اگرچه مدتی است که در زیر سایه نرخ نجومی دلار قرار گرفته است اما هنوز هم یکی از مباحث داغ در نزد افکار عمومی محسوب می شود. استفاده روزافزون مردم از تلگرام و محبوبیت گسترده این پیام رسان خارجی در بین مردم سبب شده تا حذف این پیام رسان از طریق فیلترینگ چالش های خاص خودش را به همراه داشته باشد.

در همین راستا از نرم افزار بومی سروش به عنوان یکی از گزینه های جدی جایگزین تلگرام نام برده می شود. نرم افزاری که گفته می شود با مشکلات امنیتی و ساختاری روبرو بوده و بعضاً توانایی پشتیبانی تعداد بالای کاربران تلگرام را در صورت کوچ آنان از تلگرام به سروش نخواهد داشت. جالب آن که این نرم افزار حتی در هنگام تهیه این گزارش هم در مواقعی با مشکل داخلی! مواجه بوده است!

با این حال، از میان 13 نماینده گیلان در مجلس شورای اسلامی به نظر می رسد تنها غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از نرم افزار سروش استفاده می کند و سایر نمایندگان تا کنون از این نرم افزار پیام رسان بومی استقبالی نکرده اند. البته مبنای این گزارش بررسی شماره تماس هایی بوده است که از نمایندگان گیلان در نزد تحریریه خزرموجود بوده است وگرنه این احتمال وجود دارد که سایر نمایندگان گیلان از شماره های دیگری برای عضویت در پیام رسان های داخلی و خارجی استفاده کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار