در بازدید مشترک جمالی نماینده رودبار، کاظمی شهردار لاهیجان و رضا کاظمی موسس و مدیرعامل مرکز، مهندس عطایی مدیر آ.پ رودبار از مرکز شبانه روزی توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) رودبار عنوان شد:

تجربه نشان داده است که بهره گیری از نیروهای بومی تا چه میزان سبب پیشرفت یک شهرستان می شود.

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 2 ژانویه 2020 | 15:48 ب.ظ
تجربه نشان داده است که بهره گیری از نیروهای بومی تا چه میزان سبب پیشرفت یک شهرستان می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ منوچهر جمالی نماینده مردم شهرستان رودبار در این نشست با اشاره به اقدامات انسان دوستانه رضا کاظمی تکلیمی در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: گاهی ما قدر داشته هایمان را نمی دانیم و از قابلیت ها به نحو احسنت بهره نمی بریم لذا تجربه نشان داده است که بهره […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ منوچهر جمالی نماینده مردم شهرستان رودبار در این نشست با اشاره به اقدامات انسان دوستانه رضا کاظمی تکلیمی در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد:
گاهی ما قدر داشته هایمان را نمی دانیم و از قابلیت ها به نحو احسنت بهره نمی بریم لذا تجربه نشان داده است که بهره گیری از نیروهای بومی تا چه میزان سبب پیشرفت یک شهرستان می شود.

وی در ادامه تصریح نمود: در شرایط فعلی اقتصاد کشور، مردم خود به میدان آمده اند و کارهای زیبایی را این روزها از خیرین می بینیم که سبب افتخار است.

جمالی در پایان سخنان خود به پروژه جدید مرتبط با بیمه ایران که مقرر است در شهر رودبار بنا شود گریزی زد و آن را در نوع خود بی نظیر دانست.

مهندس مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این نشست با اشاره به خدمات ارزنده آقای رضا کاظمی تکلیمی در استان گیلان ضمن تحسین این اقدامات را سبب افتخار دانست و در ادامه خاطرنشان کرد:
زمانی که خیرانی همچون آقای کاظمی در استان اقدامات خیرخواهانه و نوع دوستانه ای را آغاز می کنند بر عهده ما نیز مسئولیتی علاوه بر حمایت معنوی محول می گردد که عمل به آن سبب خشنودی مان است.

در پایان بازدید و نشست صمیمی ، بمناسبت روز پرستار دکتر جمالی با حضور در ایستگاه پرستاری از پرستاران مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی حضرت ابوالفضل (ع) با اهداء گل تجلیل کرد.

دکتر منوچهر جمالی در این نشست با بیان اینکه پرستاران اسوه صبر، ایثار و مقاومت هستند اظهار داشت:

پرستار یکی از اعضای کلیدی در گروه مراقبت های بهداشتی و درمانی است و نقش این عزیزان در چرخه درمان بی بدلیل است. خصوصاً پرستاری از سالمندان که شغل بسیار پر اهمیتی است، آقای کاظمی تکلیمی با  تاسیس مرکز توانبخشی سالمندان حضرت ابوالفضل (ع) گام بسیار مهمی را جهت خدمت رسانی به افراد سالمند در شهرستان رودبار برداشته اند و همه ما باید در ادامه راه تا رسیدن به سر منزل مقصود یاریگر وی باشیم.

وی افزود: با توجه به حسایت، مشقت و سختی های  پرستاری، پرستاران با عشق و دل و جان به این شغل وارد این عرصه می شوند در واقع می توان گفت پرستاران با جان فشانی آورندگان امید در وجود بیماران و سالمندان به زندگی هستند.

جمالی گفت: امیدواریم با پیگیری و رایزنی ها بتوانیم اندکی از مشکلات این قشر زحمت کش جامعه را کاهش دهیم.

دکتر رضا کاظمی تکلیمی موسس مرکز توانبخشی سالمندان حضرت ابوالفضل (ع)رودبار نیز ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س)  و روز پرستار با اشاره به اهمیت شغل پرستاری اظهار داشت:

پرستاران فرشتگان رحمت و پاسداران سلامت جامعه هستند، پرستاری حرفه ای است مقدس و بسیار پرارزش و اهمیت شغل پرستاری در خدمتی است که پرستار به بیماران می کند که اگر بیشتر از خدمت پزشکی نباشد کمتر نیست.

کاظمی تکلیمی با اشاره به تاسیس مرکز آسایشگاه سالمندان در شهرستان رودبار افزود:

سالمندان قشری مهم و نیازمند به خدمات ویژه هستند که در سال های آینده جمعیت آنان در کشور و حتی در شهرستان رودبار فراگیرتر می شود، جامعه باید با برنامه های جامع و پژوهش‌ محور در کنار همسویی نهادهای مرتبط، برای ارایه خدمات و مدیریت مسایل این قشر مهیا باشد، بنابراین از همه مسئولین، خیرین و عزیزانی که می توانند در زمینه ساخت و تکمیل بنای مرکز سالمندان شماره یک و یا تامین مایحتاج سالمندان کمک کنند دعوت می کنیم در این امر خیر سهیم شوند.

مهندس مسعود کاظمی شهردار لاهیجان با اشاره به اهمیت جایگاه مرکز آسایشگاه سالمندان در شهرستان رودبار گفت:

امروز با تلاش های انسانی خَیِر و نیکوکار، آقای رضا کاظمی تکلیمی شخصی که همه وجودش را وقف توسعه شهرستان خود کرده است، شاهد تاسیس مرکز توانبخشی سالمندان حضرت ابوالفضل(ع) در شهرستان رودبار هستیم.

اهمیت این مرکز برای شهرستان رودبار با توجه به افزایش افراد سالمند در این شهرستان و چه در دیگر نقاط استان گیلان بسیار  است و خانواده ها می توانند افراد سالمند خود را با توجه به امکانات بسیار خوبی که در این مرکز ارائه می شود به این مکان بیاورند.

وی گفت: با توجه به هزینه های جاری و نیاز این مرکز به مایحتاج روزمره برای سالمندان و همچنین احداث ساختمان اصلی به صورت همزمان انتظار می رود که همه عزیزان نیکوکار بخشی از هزینه را تقبل و به این مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب تر یاری رسانند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار