در دیدار مدیرعامل سیمان خزر با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان عنوان شد:

دوران دفاع مقدس کارکنان سیمان خزر در دو جبهه تولید و نبرد حضور فعال داشتند

صابر کریمی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 31 دسامبر 2019 | 14:33 ب.ظ
دوران دفاع مقدس کارکنان سیمان خزر در دو جبهه تولید و نبرد حضور فعال داشتند   به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر مدیر عامل شرکت سیمان خزربا مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان دیدار و گفتگو کردند . در این دیدار هر دو طرف  بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  و نیز تعامل حداکثری در جهت حفظ و نشر آثار و ارزش […]

 

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر مدیر عامل شرکت سیمان خزربا مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار هر دو طرف  بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  و نیز تعامل حداکثری در جهت حفظ و نشر آثار و ارزش های منحصر به فرد استان گیلان شهدا و جانبازان شرکت سیمان خزر در دوران انقلاب و دفاع مقدس تاکید کردند .

خلفوندی مدیر عامل شرکت سیمان خزر در این دیدار، با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی های شهدای استان  و کشور عزیزمان ایران تاکید بر ضرورت حفظ آثار دفاع مقدس و حفظ ارزشها، عنوان کرد: حفظ آثار شهدا و دفاع مقدس ما در این استان بلکه به لحاظ شرایط خاص آن، اساساً با سایر استانها متفاوت بوده و در حفظ آثار دفاع مقدس، این تفاوت بایستی به درستی مشخص و گویا باشد و این یک وظیفه ملی می باشد.

خلفوندی مدیر عامل شرکت سیمان خزر همچنین تلاش برای  ایجاد ساختاری مناسب و منسجم برای تولید برنامه های مرتبط فرهنگی با دفاع مقدس را از رئوس برنامه های سیمان خزر دانست و در این راستا اشاره به اقدامات مثل ساخت المان شهدای کارگری سیمان خزر, دیوار نگاری شرکت برای شهدا , همچنین برگزاری یادواره شهدای کارگری استانی و شهرستان تاثیرگذار و متناسب با شرایط سیمان خزر اشاره نمود نمود.

بایرامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در این دیدار با اشاره به اینکه حضور همکاران سیمان خزر در دو جبهه تولید و نبرد دوران دفاع مقدس و نیاز به جمع آوری مدارک و مستندات به جا مانده از شهدا و جانبازان جهت نشر و نگهداری دارد و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سیمان خزر همچون اعضای یک خانواده بوده و دارای اهداف مقدس و مشترک هستند، همکاری و هماهنگی متقابل را در جهت ارائه مستندات جنگ، ساخت مستند از همکاران شهید و جانباز سیمان خزر و دیگر زمینه ها خواستار شد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار