فرماندار رودبار در نشست پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخابات در دادگستری شهرستان رودبار گفت:

در برگزاری انتخابات دوم اسفند مرّ قانون فصل الخطاب است

صابر کریمی
تاریخ انتشار: شنبه 21 دسامبر 2019 | 11:45 ق.ظ
در برگزاری انتخابات دوم اسفند مرّ قانون فصل الخطاب است ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخابات در تمام مراحل انتخابات با هماهنگی و همکاری هیاتهای اجرایی، نظارت و بازرسی و همراهی ائمه جمعه گام های مهم و استواری را در فرآیند انتخابات می تواند بردارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، محمد صالح ضیایی با بیان اینکه دوم اسفند بزرگترین رخداد سیاسی […]

ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخابات در تمام مراحل انتخابات با هماهنگی و همکاری هیاتهای اجرایی، نظارت و بازرسی و همراهی ائمه جمعه گام های مهم و استواری را در فرآیند انتخابات می تواند بردارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، محمد صالح ضیایی با بیان اینکه دوم اسفند بزرگترین رخداد سیاسی کشور رقم می خورد گفت: پیش بینی ها از مشارکت گسترده و حماسی مردم جای جای شهرستان رودبار در این انتخابات نشان دارد و در این زمینه اقشار مختلف جامعه به ویژه علما، فرهیختگان، معتمدان، خانواده های معظم شهداء، بسیجیان، اساتید، معلمان و دانشجویان و رسانه نقش موثری دارند.
وی تاکید کرد: در برگزاری انتخابات دوم اسفند مر قانون برای ما فصل الخطاب است و تخطی قانون از هیچ شخص حقیقی و حقوقی پذیرفتنی نیست و در صورت وقوع بدون اغماض بر اساس موازین و چارچوبهای قانونی برخورد صورت می گیرد.
رئیس دادگستری رودبار هم در این نشست گفت: بر اساس تاکید رئیس قوه قضائیه ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخابات در استان ها و شهرستان ها تشکیل شده است تا بستر و زمینه لازم برگزاری انتخابات شکوهمند و سالم فراهم گردد.
نادر اکبری افزود: این ستاد در پی تقویت سایر عوامل ذی مدخل در صحنه انتخابات و اعتماد بخشی به مردم برای برگزاری انتخابات شکوهمند با مشارکت فعال، پرنشاط، عالمانه و بی نظیر مردم است.
وی تاکید کرد: با قانون ستیزان هیچ مماشاتی نخواهیم داشت و در این راستا شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادستانی و دادگستری مشخص شده اند.
رئیس دادگستری رودبار از رصد و پایش مستمر فضای مجازی خبر داد و گفت: آنچه نقشش فراتر از قانون است اخلاق مداری و پایبندی به آن است که ریشه در فرهنگ غنی مردم دارد.
در این نشست همچنین هر یک از اعضاء به بیان مسائل مرتبط با انتخابات پرداختند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار