پیام تبریک فرماندار شهرستان رودبار بمناسبت ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

تاریخ انتشار: شنبه 31 مارس 2018 | 18:18 ب.ظ
پیام تبریک فرماندار شهرستان رودبار بمناسبت ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی ایران نشریه الکترونیکی درفک خبر ‍ ‍ ‍                         بسم الله الرحمن الرحیم یوم الله ۱۲ فروردین؛ عید بزرگ انقلاب اسلامی یادآور یکدلی و یکپارچگی ملت قهرمان و آزادیخواهی است که با تصمیم قاطع ۹۸/۲ درصدی خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جایگزین رژیم […]

نشریه الکترونیکی درفک خبر

‍ ‍ ‍                         بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۲ فروردین؛ عید بزرگ انقلاب اسلامی یادآور یکدلی و یکپارچگی ملت قهرمان و آزادیخواهی است که با تصمیم قاطع ۹۸/۲ درصدی خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جایگزین رژیم ۲۵۰۰ ساله پادشاهی کردند.
این گام مردم سالارانه مردم هوشیار و مهربان ایران که ۵۰ روز پس از به ثمر نشستن مبارزه، استقامت و فداکاری شان در پیروزی انقلاب اسلامی برداشته شد تحکیم ارکان انقلاب را بیش از پیش موجب گردید.
اینک مفتخریم که ایران عزیز اسلامی در چهلمین سال از پیروزی انقلاب سربلند و با افتخار تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست جمهوری دکتر روحانی که خود از پیشگامان مبارزه و نهضت بودند به حیات پربرکت خویش ادامه می دهد.
اینجانب با تبریک این روز سرنوشت ساز که تثبیت و استقرار نظام مبتنی بر اعتقادات و باورهای دینی را برای نخستین بار در ایران موجب شد، امیدوارم با تداوم اهتمام و همگامی کارگزاران نظام و مردم اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاهد باشیم.

اسماعیل میرغضنفری
فرماندار شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار