فیضی، فرمانده انتظامی رودبار خبر داد

مامور قلابی در رودبار گرفتار قانون شد

M.R.M
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 19 نوامبر 2019 | 20:38 ب.ظ
مامور قلابی در رودبار گرفتار قانون شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “حميد‌رضا فيضي”  با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني فرار یک مامور قلابی از شهرستان لنگرود و احتمال خروج وی از محورهای این شهرستان، دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم 23 […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “حميد‌رضا فيضي”  با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني فرار یک مامور قلابی از شهرستان لنگرود و احتمال خروج وی از محورهای این شهرستان، دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم 23 ساله به همراه يك خانم 27 ساله در يك خودرو سمند حمل و نقل عمومي در شهرستان رودبار شناسایی و دستگیر شد افزود: متهم با سلاح و لباس یکی از ارگان‌های دولتی قصد ورود به دادگستری شهرستان لنگرود را داشته است.
سرهنگ فيضي با تاکید بر اینکه متهم به سرعت از محل ارتکاب جرم، متواری شده و قصد خروج از استان را داشت تصريح كرد: متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار در پايان از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك مراتب را بلافاصله به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار