اعتراف پسرگیلانی در بازسازی صحنه جنایت

اعضای خانواده ام را بخاطر تصاحب اموال پدرم کشتم

صابر کریمی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 اکتبر 2019 | 09:00 ق.ظ
اعضای خانواده ام را بخاطر تصاحب اموال پدرم کشتم ‍ ‍به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر اعتراف پسرگیلانی در بازسازی صحنه جنایت؛ اعضای خانواده ام را بخاطر تصاحب اموال پدرم کشتم نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد پدربزرگ ۸۰ ساله، پدر و مادر ۵۰ ساله، دو دختر ۲۰ ساله(دختر خانواده و دوست دانشجویش که اهل اردبیل بود)ساعاتی قبل در حالی که در دو ساختمان قدیمی و […]

‍ ‍به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر اعتراف پسرگیلانی در بازسازی صحنه جنایت؛ اعضای خانواده ام را بخاطر تصاحب اموال پدرم کشتم

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد پدربزرگ ۸۰ ساله، پدر و مادر ۵۰ ساله، دو دختر ۲۰ ساله(دختر خانواده و دوست دانشجویش که اهل اردبیل بود)ساعاتی قبل در حالی که در دو ساختمان قدیمی و نوساز خانه حضور داشتند با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند همچنین مشخص شد پدر خانواده از برنج فروشان سرشناس منطقه بوده و وضع مالی خوبی داشتند.

متهم در بازجویی‌ها به مأموران گفت: «با خانواده‌ام اختلاف داشتم به‌همین خاطر نقشه قتل‌شان را کشیدم. با یکی از دوستانم نیز موضوع را مطرح کردم و قرار شد مالکیت یک مغازه را به او بدهم تا در این ماجرا کمکم کند. دوستم چند ساعت قبل‌تر به خانه ما آمده و در جایی پنهان شده بود. مادر، خواهرم و دوستش که برای تعطیلات به خانه ما آمده بود در ساختمان نوساز بودند و پدر و پدر بزرگم در خانه قدیمی حضور داشتند. ساعت حدود ۹ و نیم شب بود که دوربین‌ها را از برق کشیدم. اول خواهرم و دوستش را کشتم و بعد به سراغ مادر و پدر و پدربزرگم رفتیم و آنها را هم کشتیم.

سرهنگ رحیم شعبانی رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: «متهم مدعی است به خاطر پول و اختلاف با پدر و مادرش دست به این جنایت زده و دوست خواهرش را نیز برای اینکه وی را لو ندهد کشته است.»

آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌ کل گیلان نیز گفت: صبح دیروز صحنه قتل از سوی متهمان بازسازی شد و پسر این خانواده که اعتیاد و مشکل روانی ندارد انگیزه خود را از این جنایت‌ها خشونت و بدبینی شدیدی که نسبت به خانواده خود داشت عنوان کرده است

یکی از همکاران پدر خانواده که در همسایگی آنها نیز سکونت دارد درباره این جنایت گفت: «از سال‌ها قبل «صفرعلی پرهیزکار» را می‌شناختم. مغازه برنج فروشی داشت و وضع مالی اش بسیار خوب بود. پسرش را هم بارها دیده بودم. دانشجو بود و باشگاه ورزشی می‌رفت. به‌نظر پسر خوب و آرامی می آمد.

صفرعلی همین پسر و دختر را داشت. البته از مشکلات خانوادگی‌شان خبری ندارم اما خیلی مقرراتی بود و برای بچه‌هایش سختگیری می‌کرد به‌عنوان مثال گفته بود فرزندانش باید سر ساعت ۸ در خانه باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار