دادستان عمومی و انقلاب رودبار اعلام کرد:

هتاکان به آمر به معروف و ناهی از منکر در بلوکات به خواندن کتاب، شرکت در کلاس و رعایت حجاب محکوم شدند.

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 23 سپتامبر 2019 | 12:09 ب.ظ
هتاکان به آمر به معروف و ناهی از منکر در بلوکات به خواندن کتاب، شرکت در کلاس و رعایت حجاب محکوم شدند. ۶ماه قرار تعلیق تعقیب حکم هتاکان به آمر به معروف و ناهی در رودبار به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،دادستان عمومی و انقلاب رودبار اعلام کرد: هتاکان به آمر به معروف و ناهی از منکر در بلوکات به خواندن کتاب، شرکت در کلاس و رعایت حجاب محکوم شدند.؛ دادستان عمومی و انقلاب رودبار امروز […]

۶ماه قرار تعلیق تعقیب حکم هتاکان به آمر به معروف و ناهی در رودبار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،دادستان عمومی و انقلاب رودبار اعلام کرد: هتاکان به آمر به معروف و ناهی از منکر در بلوکات به خواندن کتاب، شرکت در کلاس و رعایت حجاب محکوم شدند.؛

دادستان عمومی و انقلاب رودبار امروز گفت: ۴بانوی مسافر که ضمن کشف حجاب و ترویج بی‌عفتی در منطقه بلوکات بخش رحمت آباد و بلوکات این شهرستان، به مردی آمر به‌ معروف و ناهی از منکر هتک حرمت کرده بودند به ۶ماه قرار تعلیق تعقیب محکوم شدند.
هادی بشری افزود: این افراد در مدت ۶ماه باید کتاب های مربوط به حجاب را مطالعه کنند در کلاس های حجاب شرکت کنند و دیگر اقدامات مربوط به حجاب را انجام دهند.
وی گفت: هفته گذشته گزارشی مبنی بر هتاکی و ۴بانوی بی‌ حجاب در منطقه بلوکات به آمر به معروف به دادسرای عمومی و انقلاب رودبار رسید که حسب وظایف قانونی پرونده ای تشکیل و به آن رسیدگی شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار