طی مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

از سامانه هوشمند مدیکال medical  یا خدمات سلامت در منزل رونمایی شد

صابر کریمی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 سپتامبر 2019 | 05:47 ق.ظ
از سامانه هوشمند مدیکال medical  یا خدمات سلامت در منزل رونمایی شد به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر ؛ در مراسمی از سامانه هوشمند مدیکال medical  یا خدمات سلامت در منزل در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان رونمایی شد. مجری طرح در مراسم رونمایی با اشاره به اینکه این سامانه برای نخستین بار در کشور به صورت جامع طراحی و راه اندازی شده است […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر ؛ در مراسمی از سامانه هوشمند مدیکال medical  یا خدمات سلامت در منزل در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان رونمایی شد.
مجری طرح در مراسم رونمایی با اشاره به اینکه این سامانه برای نخستین بار در کشور به صورت جامع طراحی و راه اندازی شده است افزود : در این سامانه بیمار تحت نظارت پزشک و پرستار در محل زندگی خود از خدمات پزشکی و درمانی بهره مند می شود.
دکتر حمید حیدری اضافه کرد : خدمات آمبولانس و تحویل دارو در  منزل ، ذخیره و ارائه  پرونده الکترونیک بیماران ، گزارش های مدیریتی ، بهره مندی از قابلیتهای تلفن همراه ، آموزش و اطلاع رسانی ، مدیریت زمان ارائه خدمات و سامانه الکترونیکی پرونده مراقبت در منزل از مزایای سامانه هوشمند مدیکال است.
وی استفاده از سامانه الکترونیک آموزش سلامت  multi media وinteractive  ، امکان ایجاد ارتباط با سامانه سیب ، ارتباط با سامانه هشدار ، ارتباط با سامانه های مرتبط  و ایجاد شبکه ارتباطی ایمن و با سرعت بالا ، امکان بهره گیری از امکانات تعاملی و داده های مکان محور را از دیگر ویژگی های این سامانه  برشمرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار