فیضی فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

کشف کارگاه غیر قانونی تولید شیشه شور و آب رادیاتور با برند جعلی در رودبار

F.ah.kh
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 جولای 2019 | 12:01 ب.ظ
کشف کارگاه غیر قانونی تولید شیشه شور و آب رادیاتور با برند جعلی در رودبار به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامی رودبار از کشف کارگاه غیرقانونی تولید شیشه‌شور و آب رادیات تقلبی با برند‌های جعلی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حمیدرضا فیضی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان رودبار در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی به صورت غیرقانوی اقدام به تولید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامی رودبار از کشف کارگاه غیرقانونی تولید شیشه‌شور و آب رادیات تقلبی با برند‌های جعلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان رودبار در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی به صورت غیرقانوی اقدام به تولید آب رادیات و شیشه‌شور تقلبی می‌کند، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی بیان داشت: ماموران پلیس با حضور در این گارگاه غیرقانونی هزار و ۱۴۰ لیتر شیشه‌شور خودرو، ۸۹۶ لیتر آب رادیاتورخودرو و ۷۰ لیتر تینر که همگی تقلبی و با مارک‌های جعلی بودند به همراه هزار عدد علائم و برچسب‌های جعلی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اشاره به اینکه در این راستا متهم ۴۳ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار