یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد:

کمیسیون اجتماعی مجلس با بازنشستگی افراد بالای ۵۰ سال با بیش از ۲۵ سال سابقه موافقت کرد

علی رضائی
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 جولای 2019 | 05:30 ق.ظ
کمیسیون اجتماعی مجلس با بازنشستگی افراد بالای ۵۰ سال با بیش از ۲۵ سال سابقه موافقت کرد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ عضو کمیسیون اجتماعی گفت: این کمیسیون با استخدام نیرو های قراردادی قبول شده در آزمون ادواری سال های ۸۰ تا ۹۶ موافقت کرد. محمدرضا بادامچی گفت: مسئولانی از وزارتخانه های بهداشت، نیرو و همچنین دستگاه هایی که نیرو های قراردادی داشتند به منظور بررسی طرح تبدیل وضعیت شاغلان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ عضو کمیسیون اجتماعی گفت: این کمیسیون با استخدام نیرو های قراردادی قبول شده در آزمون ادواری سال های ۸۰ تا ۹۶ موافقت کرد.

محمدرضا بادامچی گفت: مسئولانی از وزارتخانه های بهداشت، نیرو و همچنین دستگاه هایی که نیرو های قراردادی داشتند به منظور بررسی طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه های دولتی دارنده گواهینامه قبولی شرکت در آزمون ادواری از سال ۸۰ تا ۹۶ در نشست حضور یافتند.

وی گفت : دستگاه ها می خواستند افرادی را که در این سال ها بر اساس آزمون های ورودی قبول شده بودند را رسمی کنند لذا این موضوع در کمیسیون تصویب و به این دستگاه ها اجازه داده شد.

بادامچی با اشاره به بررسی موضوع یک استفساریه درباره بازنشستگی افراد بالای ۵۰ سال هم، اظهار کرد: طی این استفساریه مطرح شده بود که افراد بالای سن ۵۰ سال که دارای مشاغل سخت و زیان آور بوده و سوابق بالای ۲۵ سال دارند، بتوانند بازنشسته شوند که نمایندگان به این استفساریه پاسخ بله دادند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار