برگزاری جلسه توجیحی خطرات چهارشنبه سوری توسط واحد آتشنشانی شهرداری بره سر

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 مارس 2018 | 08:01 ق.ظ
برگزاری جلسه توجیحی خطرات چهارشنبه سوری توسط واحد آتشنشانی شهرداری بره سر به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری بره سر ،جلسه توجیحی جهت پیشگیری از خطرات احتمالی چهارشنبه آخر سال در مدرسه شهید بهشتی شهر بره سر برگزار کرد. در این جلسه آقای بشارتی مسئول واحد آتشنشانی شهرداری بره سر، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید باستانی نوروز و مناسبت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری بره سر ،جلسه توجیحی جهت پیشگیری از خطرات احتمالی چهارشنبه آخر سال در مدرسه شهید بهشتی شهر بره سر برگزار کرد.

در این جلسه آقای بشارتی مسئول واحد آتشنشانی شهرداری بره سر، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید باستانی نوروز و مناسبت های اسفندماه به کلیه فرهنگیان و دانش آموزان، به بیان فلسفه چهارشنبه سوری در ایران کهن  و رسوم برگزاری این آیین باستانی زیبا پرداخته و بیان کرد: چهارشنبه‌سوری، جشن مخصوص است که در شب چهارشنبه آخرین ماه سال برپا می شود که در واقع پیش در آمدی برای جشن‌های نوروزی است و با برگزاری این جشن، مردم به استقبال بهار می‌روند. طبق آیین باستانی ایرانی در این شب آتش بزرگی برپا می‌شد، که تا طلوع آفتاب، برافروخته می‌ماند و مردم از روی آتش می‌پریدند و با گفتن زردی من از تو سرخی تو از من، زردی، بیماری و مشکلاتشان را به دست آتش سپرده و به جای آن سرخی، گرما و نیرو را از آتش هدیه می گرفتند.

برگزاری جلسه توجیحی خطرات چهارشنبه سوری

وی افزود: یکی از عوامل ضروری برای پیشگیری از حوادث و اتفاقات، ارتقای سطح آگاهی مردم به ویژه گروه‌ های در معرض خطر از جمله نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان است. معلومات،‌ آگاهی‌ها، نگرش، اعتقادات و باورهای افراد در مورد هر موضوعی نظیر حوادث چهارشنبه‌سوری، عوامل مستعد کننده رفتار سالم و پیشگیری از این حوادث را تشکیل می‌دهد و در ادامه مطالبی را در خصوص رعایت نکات ایمنی و امنیتی مدارس و عواقب و خطرات سوء ناشی از مواد محترقه و منفجره و آسیبهای جانی و مالی ناشی از آن ارائه کرد.

 

برگزاری جلسه توجیحی خطرات چهارشنبه سوری

وی از مدیران خواست از بروز هرگونه حوادث احتمالی و ناراحت کننده در چهارشنبه سوری آخر سال دانش آموزان را آگاه و مطلع سازند تا تعطیلات عید نوروز را با خوبی و خوشی و صحیح و سلامت در کنار خانواده هایشان سپری کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار