جهانگرد در خصوص آتش سوزی امروز در بخش رحمت آباد و بلوکات اظهار داشت:

در آتش سوزی 7 ساعت بخش رحمت آباد و بلوکات خسارت جانی و مالی ایجاد نشد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 27 ژوئن 2019 | 17:16 ب.ظ
در آتش سوزی 7 ساعت بخش رحمت آباد و بلوکات خسارت جانی و مالی ایجاد نشد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ بخشدار رحمت آباد و بلوکات گفت: آتش سوزی علفهای خشک و ساقه های باقیمانده گندم زارهای روستای شیرکوه از توابع بخش رحمت آباد از ساعت یازده ونیم صبح روز پنجشنبه آغاز و به برخی از مناطق روستاهای سندس و دارامحله اصابت نموده و اطفاء آن ۵ ساعت طول […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ بخشدار رحمت آباد و بلوکات گفت: آتش سوزی علفهای خشک و ساقه های باقیمانده گندم زارهای روستای شیرکوه از توابع بخش رحمت آباد از ساعت یازده ونیم صبح روز پنجشنبه آغاز و به برخی از مناطق روستاهای سندس و دارامحله اصابت نموده و اطفاء آن ۵ ساعت طول کشید.

جهانگرد افزود: پس از مهار آتش دوباره برخی از نقاط دچار حریق شده که اطفاء کامل آن تا ساعت ۱۸/۳۰ به اتمام رسید و در این راستا حدود ۴۰ هکتار از این مناطق دچار این حادثه شد و الحمد لله خسارات جانی و مالی در طول مدت آتش سوزی وجود نداشت .

بخشدار رحمت آباد و بلوکات در ادامه افزود: این آتش سوزی با کمک آتش نشانیهای رودبار، توتکابن، منجیل ،پادگان نیرو دریایی منجیل، منابع طبیعی ، دهیاری اسکولک ، شهرداری رشت ، و با کمک همکاران بخشداری رحمت آباد، پایگاه فجر توتکابن ، شهرداری توتکابن ،شوراها ، دهیاران و برخی از مردم عزیز آن مناطق مهار شد.

جهانگرد در ادامه افزود: معاون محترم امور عمرانی استانداری گیلان، فرماندار محترم رودبار،معاون محترم امور عمرانی فرمانداری، رئیس پلیس راه استان گیلان ، از نزدیک شاهد آتش سوزی بودند.
بخشدار رحمت آباد و بلوکات در پایان از همه ی عزیزان خاصه فرماندار محترم ، معاون محترم امور عمرانی ، پایگاه فجر توتکابن ،شهردار توتکابن که خالصانه در راستای مهار آتش سوزی تلاش نمودند صمیمانه تقدیر وتشکر نمود .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار