رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گيلان در نشست خبري با اصحاب رسانه خبر داد:

کشف بیش از 1 تن مواد مخدر طی 3 ماهه گذشته در گیلان!

F.ah.kh
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 25 ژوئن 2019 | 16:55 ب.ظ
کشف بیش از 1 تن مواد مخدر طی 3 ماهه گذشته در گیلان! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، ” احداله احدي ” در نشست خبري با اصحاب رسانه بيان داشت: در 3 ماهه گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در تعامل با ساير ارگان‌ها بیش از يك تن و 113 کیلوگرم مواد مخدر کشف کرده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد افزايش […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، ” احداله احدي ” در نشست خبري با اصحاب رسانه بيان داشت: در 3 ماهه گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در تعامل با ساير ارگان‌ها بیش از يك تن و 113 کیلوگرم مواد مخدر کشف کرده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد افزايش داشته است.
اين مقام انتظامي با اشاره به اینکه پليس مبارزه با موادمخدر استان در سال‌جاري 34 باند تهيه و توزیع موادمخدر را متلاشي كرده است افزود: با تجهیزات نوین می‌توانیم سرعت پیشگیری و مبارزه با موادمخدر را افزایش دهيم.
وي تصريح كرد: پليس مبارزه با موادمخدر گيلان با توجه به رويكرد اجتماعي با حضور در مدارس، دانشگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و مساجد با اجراي كارگاه‌ و نمايشگاهاي پيشگيري از اعتياد تاكنون بيش از 10 هزار نفر از اقشار مختلف جامعه را تحت آموزش قرار داده است.
احدي اظهار داشت: در بحث مبارزه با موادمخدر با تعامل دستگاه‌های اجرايی، قضائی و دیگر نهادها در هر نقطه‌‌اي جلوی اقدامات مجرمانه قاچاقچیان گرفته خواهد شد.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران پرچمدار و نيروي انتظامي نيز در خط مقدم مبارزه با موادمخدر است افزود: مبارزه قاطع جمهوري اسلامي ايران با موادمخدر از ابتداي انقلاب تاکنون ادامه داشته و پلیس به هیچ ‌وجه به قاچاقچیان اجازه جولان نخواهد داد.
وی با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد است ادامه داد: مبارزه با موادمخدر از مطالبات جدی عموم مردم است و در این راستا تمام مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی باید تلاش بيشتري داشته باشند تا شاهد فضای سالمی در جامعه باشیم.
احدي عنوان كرد: امروزه پرداختن به موضوع اعتیاد ضرورتي اجتناب‌ناپذیر است و پلیس نیز با عزمی جدی نسبت به مبارزه با موادمخدر اقدام و با این پدیده شوم مقابله می‌کند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در پايان ضمن تشكر از زحمات كليه دستگاه‌هاي ذيربط در امر مبارزه با موادمخدر گفت: در هفته جهاني مبارزه با موادمخدر قرار داريم و با توسل بر انديشه، برنامه‌ريزي و تجهيزات به روز مي‌توان روند پيشگيري و مقابله با مواد‌مخدر را سرعت داد و تقويت کرد، البته در کنار اين مؤلفه‌ها بايد با تکيه بر ابتکار عمل و نوآوري به صورت جدي‌تري با ورود مواد‌مخدر به کشور مبارزه کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار