امام جمعه شهرستان رودبار:

وضعیت مسافرین و گردشگران در شهرستان رودبار به‌گونه‌ای شده که می‌توانید اروپا را در رودبار ببینید/اگر از این به بعد در شهرستان مشاهده شود که از بانوان بالباس‌های مثلاً محلی با وضعیت نامناسب، برای همایش استفاده‌شده درب آن همایش را می‌بندم.

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 14 ژوئن 2019 | 15:42 ب.ظ
وضعیت مسافرین و گردشگران در شهرستان رودبار به‌گونه‌ای شده که می‌توانید اروپا را در رودبار ببینید/اگر از این به بعد در شهرستان مشاهده شود که از بانوان بالباس‌های مثلاً محلی با وضعیت نامناسب، برای همایش استفاده‌شده درب آن همایش را می‌بندم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از دیار زیتون حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن سیدمحمدی در آئین نماز عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی این شهرستان با اشاره تعامل خوب ایران با دنیا اظهار کرد: راه پیشرفت کشور درگرو مذاکره با آمریکا و سردمدارانش نیست بلکه راه توسعه کشور نگاه به توانمندی‌های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از دیار زیتون حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن سیدمحمدی در آئین نماز عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی این شهرستان با اشاره تعامل خوب ایران با دنیا اظهار کرد: راه پیشرفت کشور درگرو مذاکره با آمریکا و سردمدارانش نیست بلکه راه توسعه کشور نگاه به توانمندی‌های داخلی است.
وی با بیان اینکه هیچ اعتمادی در مذاکره با آمریکا نیست گفت: مذاکره با آمریکا، حکایت از یک سوراخ چند بار گزیده شدن است و انقلاب اسلامی این تجربه را تکرار نخواهد کرد.
امام‌جمعه شهرستان رودبار با اشاره به دل‌خوش بودن برخی افراد به لبخندهای آمریکا افزود: برخی افراد به لبخندهای کدخدا دل‌خوش کردند که تجربه ثابت کرده پشت این لبخندها، ترفندهای کینه‌توزانه نهفته است.

تأکید بر شفاف‌سازی اموال و دارایی مسؤولین
سیدمحمدی با تأکید بر شفاف‌سازی اموال و دارایی مسؤولین تصریح کرد: میزان درآمد، اموال و دارایی مسئولین باید شفاف‌سازی شود و مشخص شود که این دارایی‌ها و پول‌های میلیاردی برخی مسؤولین از کجا به‌دست‌آمده است.
وی با تأکید بر برخورد جدی با هتاکان عفاف و حجاب در کشور، به مورد ضرب و شتم قرار گرفتن بانوی محجبه در خمام رشت اشاره کرد و گفت: کار بجایی رسیده که خانم محجبه مردد است که با چادر از خیابان عبور کند یا خیر، خاک‌برسر مسئولینی که این‌گونه نسبت به بی‌بندوباری و بی‌عفتی بی‌تفاوت هستید.
امام‌جمعه رودبار با ابراز گلایه از وضعیت نامطلوب عفاف و حجاب در شهرستان رودبار از سوی گردشگران و مسافرین افزود: وضعیت مسافرین و گردشگران در شهرستان رودبار به‌گونه‌ای شده که می‌توانید اروپا را در رودبار ببینید.

استفاده ابزاری از بانوان در برخی همایش‌ها و جشنواره‌ها
سیدمحمدی با انتقاد از عملکرد انفعالی متولیان فرهنگی در خصوص عفاف و حجاب اذعان کرد: 28 سازمان در بخش فرهنگ دخیل هستند ولی عملکرد مفیدی از آنان مشاهده نمی‌شود و گویی متولیان فرهنگ در خواب هستند.
وی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در بخش کنترل عفاف و حجاب بیان کرد: از بین سازمان‌های متولی ازجمله صداوسیما، فرهنگ و ارشاد، تبلیغات اسلامی و غیره، فقط نیروی انتظامی در این راستا وارد عمل شده و مابقی عملکرد منفعلانه دارند.
امام‌جمعه رودبار با اشاره به استفاده ابزاری از بانوان در برخی همایش‌ها و جشنواره‌ها خاطرنشان کرد: اگر از این به بعد در شهرستان مشاهده شود که از بانوان بالباس‌های مثلاً محلی با وضعیت نامناسب، برای همایش استفاده‌شده درب آن همایش را می‌بندم.
سیدمحمدی با انتقاد از بی‌تفاوتی مسؤولین نسبت به مسائل فرهنگی گفت: آقایان مسؤول اگر به‌کارگیری از بانوان در این همایش‌ها خوب است چرا از زنان و دختران خودتان برای این کار استفاده نمی‌کنید؟
وی با اشاره به حل بخشی از مشکلات آب شالیزارهای رستم‌آباد افزود: نبود رویکرد پیش‌بینی و پیشگیری در مدیریت شهرستان سبب شده تا بسیاری از مشکلات از این قبیل به وجود بیاید.
امام‌جمعه رودبار با تأکید بر حضور میدانی مدیران در حل مشکلات مردم اذعان کرد: ما مسؤولیم نه ارباب و پادشاه و نسبت به مسؤولیتی که به ما داده‌اند وظیفه سنگینی داریم

  1. خداداد   ژوئن 15, 2019  

    به خدا دروغ میگی محلات را به منجلاب کشیدن وشوراها ودهیاران وپایگاهها هم تماشاچی یارو اومده میگه چه مردم وحشی هستن که بادیدن مرد تاب وشلوارک پوشیدن اعتراض می کنن یا مینی بوسی زن تاب پوشده وسربرهنه مغازه خرید می کنن راست میگی یه جمعه ویاروزهای دیگه بیا ببین توماشین همه بی روسری واونجوره

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار