🗣 فرمانده انتظامی رودبار خبر داد :کشف 12 هزار عدد مواد محترقه پر خطر و کم خطر در شهرستان رودبار…

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 6 مارس 2018 | 11:03 ق.ظ
🗣 فرمانده انتظامی رودبار خبر داد :کشف 12 هزار عدد مواد محترقه پر خطر و کم خطر در شهرستان رودبار… نشریه الکترونیکی درفک خبر؛ 👤 سرهنگ بابک علیزاده با اشاره به آمادگی پلیس رودبار در برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه گفت: ♦️ مامؤرین ایستگاه بازرسی مستقر در ورودی شهر رودبار طی کنترل خودرهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از مسیر تهران به رشت در حرکت بود مظنون شدند. 👤 وی ادامه داد: ♦️ […]

نشریه الکترونیکی درفک خبر؛

👤 سرهنگ بابک علیزاده با اشاره به آمادگی پلیس رودبار در برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه گفت:

♦️ مامؤرین ایستگاه بازرسی مستقر در ورودی شهر رودبار طی کنترل خودرهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از مسیر تهران به رشت در حرکت بود مظنون شدند.

👤 وی ادامه داد:
♦️ مامؤرین پس از متوقف کردن و بازرسی از صندوق خودرو از وسایل شخصی یکی از مسافرین 16 ساله و اهل گیلان تعداد 12 هزار و 335 عدد انواع مواد محترقه پرخطر و کم خطر کشف و ضبط نمودند.

👤 فرمانده انتظامی رودبار اضهار داشت:
♦️ ارزش تقریبی این مواد محترقه 15 میلیون ریال بود و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

👤 سرهنگ علیزاده ترصیح کرد:
♦️طی مدت زمان باقی مانده تا چهار شنبه آخر سال برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان رودبار قرار دارد.

👤 وی همچنین به شهروندان توصیه کرد:
♦️ با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خصوصا در شب چهارشنبه سوری میتوان از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر برای آنها در آستانه سال نو پیشگیری کرد.
خانواده ها در کاهش حوادث سهم بسزایی دارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار