یادداشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی؛

ترافیک سنگین تعطیلات نوروزی در پیش است،جاده ساحلی سفیدرود را آماده نمایید

عبداله بشارتی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 فوریه 2018 | 19:48 ب.ظ
ترافیک سنگین تعطیلات نوروزی در پیش است،جاده ساحلی سفیدرود را آماده نمایید ترافیک سنگین تعطیلات نوروزی در پیش است، جاده ساحلی سفید رود را آماده نمایید یادداشت عبداله بشارتی خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی ایران؛ درفک خبر: خبرنگار روز نامه جمهوری اسلامی , در روز های پایانی سال ۹۶ بسر می بریم و بزودی تعطیلات نوروزی فرا می رسد و ترافیک بسیار سنگینی را در شهر رودبار خواهیم […]

ترافیک سنگین تعطیلات نوروزی در پیش است، جاده ساحلی سفید رود را آماده نمایید

یادداشت عبداله بشارتی خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی ایران؛

درفک خبر: خبرنگار روز نامه جمهوری اسلامی , در روز های پایانی سال ۹۶ بسر می بریم و بزودی تعطیلات نوروزی فرا می رسد و ترافیک بسیار سنگینی را در شهر رودبار خواهیم داشت .
🔺چون آزاد راه قزوین _ رشت که در سال ۸۸ افتتاح شده , هنوز یک قطعه از آن حدود ۴ کیلو متر در محدوده شهر رودبار باقی مانده که عامل ترافیک شده است.

🔺فلذا از مسولین شهرستان و استان گیلان تقاضا داریم پیگیری نموده تا انشا ا… با اختصاص اعتبارات لازم این قطعه از آزاد راه ساخته شود و مردم شهرستان رودبار و بویژه شهروندان رودباری از معضل ترافیک سنگین نجات یابند .
🔺البته ساخت این قطعه از آزاد راه زمان زیادی لازم دارد ولی باید چاره ای اندیشیده شود تا بارترافیک سنگین شهر رودبار کاسته شود .
🔺در همین ارتباط سرگرد جعفر فرهادی رییس پلیس راهور شهرستان رودبار پیشنهاد داده اند قبل از آغاز تعطیلات نوروزی, مسولین اداره راه و حمل و نقل جاده ای وشهرداری رودبار اقدام به آماده سازی جاده ساحلی رودخانه سفید رود نمایند تا از این طریق بتوانیم ترافیک سنگین شهر رودبار را کاهش دهیم .
وی افزود :
🔺آماده کردن این جاده ساحلی می تواند در کاهش بار ترافیکی شهر رودبار بسیار مفید و موثر باشد .
🔺امیدواریم این پیشنهاد مورد توجه قراگیرد و هرچه سریعتر قدامات لازم برای آماده کردن این جاده در دستور کار مسولین امر قرار بگیرد واز مهندس میرغضنفری فرماندار دلسوز و پرتلاش می خواهیم دستورات مقتضی را در این خصوص صادر نمایند.

✍عبدالله بشارتی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار