نخستین انتصاب فرماندار جدید رودبار

ضیائی، سرپرست جدید بخشداری عمارلو را معرفی کرد/بهنام رضایی مقدم شمامی جایگزین محمدرضا لطفی شمامی در بخشداری عمارلو شد

احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 آوریل 2019 | 12:01 ب.ظ
ضیائی، سرپرست جدید بخشداری عمارلو را معرفی کرد/بهنام رضایی مقدم شمامی جایگزین محمدرضا لطفی شمامی در بخشداری عمارلو شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار با قدردانی از زحمات محمد رضا لطفی، بهنام رضایی مقدم را به عنوان سرپرست جدید بخشداری عمارلو را معرفی کرد. وی در نشست شورای اداری بخش عمارلو گفت: بخش عمارلو برای بنده از اهمیت بالایی برخوردار است و علاقه خاصی به این بخش […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار با قدردانی از زحمات محمد رضا لطفی، بهنام رضایی مقدم را به عنوان سرپرست جدید بخشداری عمارلو را معرفی کرد.
وی در نشست شورای اداری بخش عمارلو گفت: بخش عمارلو برای بنده از اهمیت بالایی برخوردار است و علاقه خاصی به این بخش دارم و در همین مدت کوتاه آغاز خدمتگزاری ام در شهرستان رودبار دوبار به این بخش آمده ام.
فرماندار با اشاره به مشکلات زیرساخت ها در بخش عمارلو گفت: در یک برنامه ریزی مناسب با حضور مسئولان و متولیان امر در این بخش حضور پیدا می کنیم و نسبت به رسیدگی مطالبات و دغدغه ها اهتمام لازم را خواهیم داشت.
ضیایی همچنین با اشاره به جابجائی در مسئولیت ها گفت: تکریم و معارفه در مسئولیت ها طبیعی است و در سیستم اداری جایگاهها و مسئولیت ها تغییر و تحول می یابد به طوری که خود بنده تا کنون هفت بار معارفه و تکریم شده ام.
فرماندار با قدردانی از زحمات 16 ماهه محمدرضا لطفی در بخشداری عمارلو گفت: از زحمات وی که از کارکنان وزارت کشور، با تجربه، تحصیل کرده وکاربلد است و خودش خواست جابجایی صورت گیرد قدردانیم و در مجموعه فرمانداری از آقای لطفی استفاده خواهیم کرد.
ضیایی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید و وزارت کشور نسبت به مسئولیت ها نگاه درون سازمانی وجود دارد گفت: اعتقاد دارم هر کس در سازمان خود موفق تر است و نیروهای بدنه وزارت کشور باید ارتقاء یابند البته به این معنی نیست که از دیگر نیروها استفاده نگردد.
وی افزود: آقای رضایی مقدم از همکاران خوب و با تجربه وزارت کشور در سنوات مختلف است و با پیشنهاد به استاندار گیلان، آقای سالاری وی را به عنوان سرپرست بخشداری عمارلو منصوب کرد.
ضیایی گفت: از همه می خواهم همکاری که با آقای لطفی داشتند در تمام ابعاد با آقای رضایی مقدم هم داشته باشند،کار در فصول بهار و تابستان بیشتر است سرپرست بخشداری با اولویت بندی نسبت به اعلام برنامه خود به فرمانداری و اقدام لازم کارهای خود را شروع نماید.
فرماندار همچنین گفت: بخشداران باید به روستاها سرکشی کنند، در بین مردم باشند و با هم فکری شوراها و مردم تلاش نمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار