به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز فرخنده میلاد حضرت مهدی (عج)

تخفیف بلیت‌های رجا برای اسامی مهدی

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 18 آوریل 2019 | 19:54 ب.ظ
تخفیف بلیت‌های رجا برای اسامی مهدی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ شرکت حمل و نقل ریلی رجا به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز فرخنده میلاد حضرت مهدی (عج)، تسهیلات خاص سفر در نظر گرفته است. این تسهیلات با نام طرح «میلاد» و با رویکرد تخفیف در قیمت بلیت به مسافران با نام‌ مبارک «مهدی» ارائه می‌شود. براساس این […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ شرکت حمل و نقل ریلی رجا به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز فرخنده میلاد حضرت مهدی (عج)، تسهیلات خاص سفر در نظر گرفته است.

این تسهیلات با نام طرح «میلاد» و با رویکرد تخفیف در قیمت بلیت به مسافران با نام‌ مبارک «مهدی» ارائه می‌شود.

براساس این طرح صرفا به مسافران با نام «مهدی»که در بازه‌های زمانی حرکتی 31 فروردین لغایت 6 اردیبهشت 98، و تاریخ فروش 24 فروردین 98 بلیت خریداری نمایند 30 درصد تخفیف اعطا می‌شود.

اعمال این تخفیفات با خرید از طریق وبسایت رجا (www.raja.ir)، و بدون نیاز به هیچ‌گونه مراحل اداری و تنها با درج اطلاعات کد ملی و تاریخ تولد در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر صورت می‌پذیرد.

هم‌وطنان برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و … می‌توانند به صورت شبانه روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن 1539 تماس بگیرند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار