جعفرزاده ایمن آبادی مطرح کرد:

حرکات علیه مسئولان کشور یک بد سلیقگی و پالس به دشمن است

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مارس 2019 | 14:29 ب.ظ
حرکات علیه مسئولان کشور یک بد سلیقگی و پالس به دشمن است عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: کسانی که علیه مسئولان کشور حرکاتی انجام دهند در زمینه دشمن بازی می کنند؛ چرا که دشمنان کشور با خود می گویند اینها را باید رها کرد زیرا در حال نابودکردن همدیگر هستند و معتقدم نباید مشکلات خانوادگی را به بیرون درز دهیم و باید مباحث خانوادگی را خودمان […]

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: کسانی که علیه مسئولان کشور حرکاتی انجام دهند در زمینه دشمن بازی می کنند؛ چرا که دشمنان کشور با خود می گویند اینها را باید رها کرد زیرا در حال نابودکردن همدیگر هستند و معتقدم نباید مشکلات خانوادگی را به بیرون درز دهیم و باید مباحث خانوادگی را خودمان حل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه برخی افراد و رسانه ها علیه سران کشور حرکاتی انجام می دهند،گفت: هر حرکتی در جهت تضعیف سه قوه ،جایگاه رهبری و نهادهای امنیتی و انتظامی از سوی هر فرد یا رسانه ای صورت بپذیر، بدون شک در حال بازی کردن در زمین دشمن است.

وی افزود: وقتی که ما در یک جنگ خصمانه اقتصادی دشمن هستیم و این جنگ به شکلی است، که حتی دارو را هم برای ما تحریم کرده اند، نیازی نیست که باانجام حرکاتی علیه شخصیت ها و نهادهای نظام سبب خوشحالی دشمن شویم.

در این شرایط فعلی که دشمنان انقلاب از هرحربه ای علیه کشورمان استفاده می کنند باید همه افکار و عقاید به هم نزدیک شوند

نماینده مردم رشت تصریح کرد: منع سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی و به گونه ای بزرگنمایی مشکلات در قوه قضائیه  در جهت تضعیف مسئولان این نهاد و همچنین توهین به رئیس جمهور همه این مسائل در جهت تامین منافع دشمن است.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی به شرایط فعلی کشورمان اشاره کرد و گفت: در این شرایط فعلی که دشمنان انقلاب از هرحربه ای علیه کشورمان استفاده می کنند،باید همه افکار و عقاید به هم نزدیک شوند و به گونه ای وحدت و یکپارچگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

درواقع روسای دو قوه مقننه و مجریه فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

وی افزود:  وقتی که علیه رئیس جمهور حرفی به زبان بیاید و یا اینکه ائمه جمعه ای دستور لغو سخنرانی رئیس مجلس را می دهد؛چگونه می خواهید این مقامات اقتدار داشته باشند؛ در واقع روسای این دو قوه فرماندهان جنگ اقتصادی هستند.

حرکات علیه مسئولان کشور یک بد سلیقگی و پالس به دشمن است

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: کسانی که علیه مسئولان کشور حرکاتی انجام دهند در زمینه دشمن بازی می کنند؛ چرا که دشمنان کشور با خود می گویند اینها را باید رها کرد زیرا در حال نابودکردن همدیگر هستند و معتقدم نباید مشکلات خانوادگی را به بیرون درز دهیم و باید مباحث خانوادگی را خودمان حل کنیم.

نماینده رشت ادامه داد: این اقدامات و اینگونه اظهارات یک بد سلیقگی و پالس به دشمن است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار