در آستانه سال نو

عطر رودبار در کهریزک پیچید!

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 15 مارس 2019 | 05:45 ق.ظ
عطر رودبار در کهریزک پیچید! در آستانه سال نو عطر رودبار در کهریزک پیچید در آستانه سال نو، نیکوکاران رودباری با تنی چند از بازماندگان زلزله سال ۶۹ و معلولین رودباری ساکن در آسایشگاه کهریزگ تهران دیدار کردند. در این دیدار صمیمی که با حضور حاج رضا کاظمی تکلیمی مدیر مسئول هفته نامه شکوفه های زیتون و رئیس هیئت مدیره […]

در آستانه سال نو
عطر رودبار در کهریزک پیچید

در آستانه سال نو، نیکوکاران رودباری با تنی چند از بازماندگان زلزله سال ۶۹ و معلولین رودباری ساکن در آسایشگاه کهریزگ تهران دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی که با حضور حاج رضا کاظمی تکلیمی مدیر مسئول هفته نامه شکوفه های زیتون و رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه امام رضا (ع) شهرستان رودبار برگزار شد، از چند تن از معلولین بازمانده حادثه زلزله سال ۶۹ و معلولین جسمی اهل شهرستان رودبار دیدار بعمل آمد.

رضا کاظمی تکلیمی در خصوص این دیدار بیان داشت: چندین سال است که بهمراه رودباری های خیّر مقیم تهران هر ساله چهار بار به صورت هدفمند و در هرفصل از سال با همشهریان عزیز ما که سالیان متمادی ساکن این آسایشگاه هستند دیدار می کنیم و این دیدار در هفته جاری بمناسبت فرارسیدن سال نو صورت گرفت.

گفتنی است رضا کاظمی تکلیمی که از مدتها قبل در فکر ساخت خانه سالمندان در رودبار بود، در ماه‌های گذشته پس از انجام مراحل اداری و اخذ مجوزهای لازم، ساخت خانه سالمندان شهرستان رودبار را در محله تکلیم آغاز نموده است.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار