جامانده از سفر وزیر ارتباطات به رودبار / واکنش جهرمی به تاکید خبرنگاران رودباری مبنی بر عدم فیلترینگ:

اختیار فضای مجازی تنها در دست ما نیست

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 مارس 2019 | 18:39 ب.ظ
اختیار فضای مجازی تنها در دست ما نیست درفک خبر / پس از برگزاری نشست شورای اداری شهرستان رودبار که با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات برگزار شد، مسئولین حاضر در این نشست با حضور در مصلی امام خمینی، نماز مغرب و عشاء را به امامت حجت‌الاسلام سیدمحمدی امام جمعه رودبار اقامه نمودند. وزیر ارتباطات که به دور از هرگونه تشریفات حفاظتی […]

درفک خبر / پس از برگزاری نشست شورای اداری شهرستان رودبار که با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات برگزار شد، مسئولین حاضر در این نشست با حضور در مصلی امام خمینی، نماز مغرب و عشاء را به امامت حجت‌الاسلام سیدمحمدی امام جمعه رودبار اقامه نمودند.

وزیر ارتباطات که به دور از هرگونه تشریفات حفاظتی اضافی در رودبار حضور داشت، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در جمع نمازگزاران به صورت خودمانی مشغول گپ و گفت شد.

در این میان دو تن از خبرنگاران شهرستان رودبار با آذری جهرمی به صحبت پرداختند #حمیدشفایی، سردبیر‌ شکوفه‌های‌زیتون و #مجیدرضایی مدیرمسئول نشریه الکترونیکی درفک خبر با ابراز رضایت از عملکرد وزیر جوان در کابینه دولت تدبیر و امید خطاب به وی ابراز داشتند:
آقای مهندس آذری جهرمی امیدواریم علیرغم تمام فشار نهادهای غیرمسئول اما تاثیر گذار در تصمیم گیری ها، همچنان برعهد دولت مبنی بر عدم فيلترينگ پایبند باشید،. زیرا در وضعیت کنونی اقتصادی کشور، رزق و روزی افرادی زیادی از جامعه به فضای مجازی وابسته است.

وزیر ارتباطات در واکنش به اظهارات خبرنگاران حاضر گفت:
دکمه فیلترینگ فضای مجازی از چند جا کنترل می شود و آن چیزی هم که در اختیار ماست کار نمی کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار