اولین همایش نقش رسانه در دوام وقوام انقلاب:

برخی اصحاب رسانه در انعکاس خبرها تحت تاثیر جریان زَر و زور قرار دارند/نگاه ما به رسانه ها حزبی و جناحی نیست

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 4 فوریه 2019 | 20:33 ب.ظ
برخی اصحاب رسانه در انعکاس خبرها تحت تاثیر جریان زَر و زور قرار دارند/نگاه ما به رسانه ها حزبی و جناحی نیست به گزارش درفک خبر به نقل از دیار زیتون، اولین همایش نقش رسانه در دوام و قوم انقلاب اسلامی به همت بسیج رسانه شهرستان رودبار و با حضور حجت الاسلام سیدمحمدی امام جمعه شهرستان، سرهنگ پاسدار فلاح فرمانده سپاه، ضیایی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در رودبار […]

به گزارش درفک خبر به نقل از دیار زیتون، اولین همایش نقش رسانه در دوام و قوم انقلاب اسلامی به همت بسیج رسانه شهرستان رودبار و با حضور حجت الاسلام سیدمحمدی امام جمعه شهرستان، سرهنگ پاسدار فلاح فرمانده سپاه، ضیایی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در رودبار برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان رودبار در این همایش به تبیین نقش رسانه در شکل گیری، دوام و قوام انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: نقش خبرنگاران و رسانه ها در همه عرصه ها بی بدیل و کم نظیر بوده است.
سرهنگ پاسدار جاوید فلاح با استناد به کلام گوهربار مقام معظم رهبری مبنی بر عدم نگاه دو قطبی و حزبی گری در جامعه، بیان کرد: معتقدیم افراد یا انقلابی هستند یا غیر انقلابی.
وی با اشاره به مطلب فوق افزود: نگاه ما به رسانه ها حزبی و جناحی نیست.
فرمانده سپاه شهرستان رودبار از تشکیل جبهه فرهنگی با حضور خبرنگاران شهرستان خبر داد و اضافه کرد: تشکیل جبهه فرهنگی با مشارکت خبرنگاران نیاز جامعه است.
فلاح، مخاطب سازی را یکی از مولفه های اصلی رسانه ها برشمرد و بیان کرد: خبرنگاران و رسانه ها باید در تبیین ارزش ها و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی مخاطب سازی کنند.
وی با بیان اینکه برخی از اصحاب رسانه در انعکاس خبرها تحت تاثیر جریان زَر و زور قرار دارند، گفت: مطالبه گری اصل مهم و موثر رسانه ها و خبرنگاران است که مغفول مانده.
فرمانده سپاه شهرستان رودبار، خبرنگاری را از مشاغل سخت و زیان آور برشمرد و اظهار کرد: در حوزه مطالبه گری و بیان انتقادات سازنده و دلسوزانه از خبرنگاران حمایت می کنیم.
فلاح با بیان اینکه خبرنگاران شهرستان از لحاظ مالی در مضیقه هستند، گفت: بیمه، درآمد، امنیت شغلی، مسکن و… از دغدغه های اصلی خبرنگاران است.
وی با اشاره به تقویت تفکر انقلابی و پرداختن این موضوعات از سوی رسانه ها افزود: موافق تفکرات انقلابی هستیم و دست افراد انقلابی را می بوسیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار