گزارش عملکرد شش ماهه بخشدار رحمت آباد و بلوکات، بمناسبت دهه فجر چله انقلاب:

از ۳۸۸ پروژه قابل افتتاح شهرستان رودبار در دهه مبارک فجر به مبلغ ۴۱/۷۴۴ میلیارد تومان ، ۳۸پروژه به مبلغ ۸/۲۶۲ میلیارد تومان مربوط به بخش رحمت آباد و بلوکات است .

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: جمعه 1 فوریه 2019 | 20:34 ب.ظ
از ۳۸۸ پروژه قابل افتتاح شهرستان رودبار در دهه مبارک فجر به مبلغ ۴۱/۷۴۴ میلیارد تومان ، ۳۸پروژه به مبلغ ۸/۲۶۲ میلیارد تومان مربوط به بخش رحمت آباد و بلوکات است . اختصاصی درفک خبر؛ گزارش عملکرد شش ماهه بخشدار رحمت آباد و بلوکات، بمناسبت دهه فجر چله انقلاب:از تعداد ۳۸۸ پروژه قابل افتتاح شهرستان رودبار در دهه مبارک فجر به مبلغ ۴۱/۷۴۴ میلیارد تومان ، ۳۸پروژه به مبلغ ۸/۲۶۲ میلیارد تومان مربوط به بخش رحمت آباد و بلوکات است . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک […]

اختصاصی درفک خبر؛

گزارش عملکرد شش ماهه بخشدار رحمت آباد و بلوکات، بمناسبت دهه فجر چله انقلاب:از تعداد ۳۸۸ پروژه قابل افتتاح شهرستان رودبار در دهه مبارک فجر به مبلغ ۴۱/۷۴۴ میلیارد تومان ، ۳۸پروژه به مبلغ ۸/۲۶۲ میلیارد تومان مربوط به بخش رحمت آباد و بلوکات است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علیرضا جهانگرد بخشدار رحمت آباد و بلوکات گزارش عملکرد دوران تصدی گری خود را  در حوزه های گازرسانی ، برق رسانی ، آسفالت راه های روستایی، آموزش و پرورش، ورزشی ، جهادکشاورزی و… ارائه نمود

بیش از ۱۰۰میلیون تومان اعتبار ورزشی در بخش رحمت آبادوبلوکات جذب شده است/قول مساعد معاون مدیرکل برای مشکل آنتن دهی و نصب یک دکل مخابراتی اخذ شده است/۱۴ روستای بخش بلوکات از آب شرب تصفیه شده برگشتی سد سنگر بهره مند می شوند/بخش رحمت آباد و بلوکات با کشت ۷۵۰هکتار کُلزا مقام نخست این محصول را در شهرستان و استان داراست/برای روستاهای بخش رحمت آباد و بلوکات حدود ۲میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان در حوزه آبرسانی جذب اعتبار شده است/با پایان گازرسانی تنها یک روستا بخش رحمت آباد وبلوکات به بخش سبز نام گذاری خواهد شد
بخشدار رحمت آباد و بلوکات که بمناسبت اولین روز از دهه مبارک فجر به اتفاق مسئولین ادارات بخش ، شهردار و اعضای شورای شهر توتکابن ، اعضای شورای اسلامی بخش رحمت آباد و بلوکات با امام جمعه محترم رستم آباد دیدار داشت در راستای خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در بخش رحمت آباد و بلوکات گفت:
از تعداد ۳۸۸ پروژه قابل افتتاح در دهه مبارک فجر با مبلغ ۴۱/۷۴۴ میلیارد تومان ، ۳۸پروژه با مبلغ ۸/۲۶۲ میلیارد تومان مربوط به بخش رحمت آباد و بلوکات است . ایشان افزود :

در بخش گازرسانی دو روستای کلسفروش و مخشر در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد و تنها روستای بدون گاز بخش رحمت آباد بربجار است که هماهنگی و مکاتبات لازم برای انجام گازرسانی به این روستا انجام شده است که با پایان گازرسانی این روستا بخش رحمت آباد و بلوکات به عنوان بخش سبز معرفی خواهد شد.

علیرضا جهانگرد در خصوص حوزه برق رسانی نیز گفت:

10 کیلومتر شبکه خودنگهدار روستاهای خرشک ، رودخانه و حاجی شیرکیا با مبلغ 600 میلیون تومان و برای ۱۰۰۰ متر شبکه برق مشترکین 500 میلیون تومان هزینه شده ضمن اینکه
برای تعویض ترانس روستاهای چره و شیرکوه حدود 100 میلیون تومان ، تعویض 30 پایه تیر برق مبلغ 60 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و 400 متر فشار متوسط نیز در این زمینه انجام شده است.

وی درخصوص پروژ های در دست اجرا بیان داشت:
تمام تلاش ما بر این است که این پروژه ها با امید خداوند در هفته دولت سال ۹۸ افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیردکه از آن جمله پروژه های زیر است :

1- آبرسانی مجتمع شهران که مشکل 6 روستا را برطرف خواهد کرد و حدود 3 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه درنظر گرفته شده است.

۲_ پروژه مجتمع خاصکول با اعتبار بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون تومان برای ۳ روستا پیش بینی شده است .

۳ _ آب و فاضلاب روستایی با اعتبار 800 میلیون تومان برای مجتمع آبرسانی نصفی ، جازمکول و ۸۰۰ میلیون تومان پروژه آب روستای چره ، ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار شیخعلی توسه و ۲۰۰ میلیون تومان میرزا گلبند ، ۴00 میلیون تومان شهربیجار در حال اجرای پروژه هستند.
هفته گذشته جلسه ای به اتفاق نماینده محترم و رئیس امور آبفار شهرستان رودبار با مدیر عامل محترم آبفار استان داشتیم و قول مساعد برای رفع مشکل آب شرب روستاهای استخرگاه ،پلنگ دره ،دفراز مخشر و کلسفروش( بیشترین تنش آبی در همین 5 روستا هستند) اخذ و متعاقب آن با پیگیری بعمل آمده معاونین محترم آبفار استان از منطقه بازدید و منتظر خبر خوش آن عزیزان در جهت رفع مشکل موجود هستیم .

۴ – با توجه توافق حاصل شده در خصوص آسفالت ۱۴ روستای این
بخش زیرسازی تعداد ۳ روستا انجام و عملیات آسفالت آن توسط بنیاد مسکن در دست اجرا است و در صورت اعلام بنیاد مسکن آمادگی لازم را در راستای زیر سازی مابقی روستاها این بخش را از هم اکنون اعلام مینمایم .
۵ – سد دیورش حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با پیگیری های مکرر نماینده مردم شریف رودبار و فرماندار محترم مقرر شد اعتبار لازم در این بخش اختصاص یابد و در این راستا حسب جلسه ای را که با مدیران مجری پروژه موصوف منعقد کردم قول مساعد برای عدم توفق پروژه اخذ شده است.

۶ _بتن کردن انهار کشاوزی کوکنه ، میرزاگلبند و شیخعلی توسه

۷ – تا کنون برای آبرسانی باغات روستای دولت آباد حدود ۴00 میلیون تومان اعتبار هزینه شده وجهت اتمام آن یکصد میلیون اعتبار نیاز دارد و در این راستا مشکلی در این خصوص وجود ندارد .

۸ – اسفالت براگور به گردپشته با پیگیری اینجانب و تلاش های آقایان میرغضنفری فرماندار اسبق و دکتر جمالی نماینده محترم برای سهولت در تردد مردم شریف و مسافرینی که جهت زیارت امام زاده این منطقه تردد مینمایند انجام شد و در این راستا اگر اسفالت 800 متری بالا براگور به روناسکبن و بالابراگور به سر فرارود و ۱۲۰۰ متر امام زاده براگور انجام شود در منطقه بلوکات مشکل آسفالت جاده ای نخواهیم داشت .

9- شن ریزی راه روستایی انارکول به پره انجام شده اما به علت نامساعد بودن اب و هوا و نگرانی از خسارات بارش برف به جاده، مراحل دیگر کار و پیگیری اسفالت به بعد از فصل زمستان موکل شده است.

بخشدار رحمت آباد در مورد جذب نیرو در اداره آموزس و پرورش این بخش گفت:
با عنایت ویژه فرماندار و تلاش های نماینده محترم بیشترین سقف جذب نیرو در استان گیلان برای نیروهای حق التدریسی به شهرستان رودبار اختصاص یافت .

جهانگرد در خصوص مدارس بخش رحمت آباد بیان کرد:
با شروع فصل سرما گاز کشی ده مدرسه با مساعدت خیرین و پیگیری بخشداری و اداره آموزش و پرورش انجام شد و در این راستا حدود 80 میلیون اعتبار هزینه شده است .
این مقام مسئول در مورد تجهیزات پژوهشی دانش آموزان تصریح کرد:
در مدرسه شهر توتکابن حدود 30 میلیون تومان تجهیزات آزمایشگاهی در اختیار دانش آموزان این مدرسه قرار گرفت.
همچنین برای سرویس های بهداشتی هنرستان شهید احمدی روستای شهربیجار حدود 4 میلیون تاکنون هزینه شده است.

بخشدار رحمت آباد گفت:
حدود 40 میلیون تومان اعتبار از طرف نماینده محترم مردم رودبار به بخش رحمت آباد اختصاص یافته که در راستای رفاه مدارس هزینه خواهد شد .

جهانگرد همچنین اظهار کرد:
در جمع 53 مدارس که در بخش رحمت آباد داریم؛ فقط 15 مدرسه گازکشی نشده و از این تعداد 3 مدرسه علمک گاز ندارد.

وی تصریح کرد:
حسب مذاکرات بعمل آمده در جلسه شورای آموزش و پرورش در نظر داریم در بین مدارسی که بیشترین سقف دانش آموز را دارد زنگ نماز جماعت را اجرا کنیم.

بخشدار رحمت آباد و بلوکات در خصوص بخش کشاورزی بیان داشت:
300 میلیون تومان تسهیلات جهت خرید ادوات کشاورزی به کشاورزان پرداخت شده است .

در سال گذشته 100 هکتار کشت کلزار داشتیم که این میزان به 850 هکتاردر شهرستان رسیده و این در حالیست که از این میزان 750 هکتار در منطقه رحمت آباد و بلوکات اجرا شده که در شهرستان و استان مقام اول را داریم .
وی تصریح کرد متاسفانه در برخی روستاها درختان زیتون بازدهی و باردهی مناسب را ندارد که برای رفع این مشکل تصمیم بر این شد با همکاری جهاد کشاورزی درختان کهنسال و کم بار ده قطع و به جای آن نهال کاشته شود.

ایشان افزود با پیگیری فرماندار محترم اسبق و نماینده محترم قول مساعد در جهت انتقال آب شرب از محل برگشت تسویه آب سد آیت الله بهجت از سوی استاندار محترم گیلان اخذ که در این راستا تعداد 14 روستای بلوکات از این نعمت بهره مند خواهند شد .

علیرضا جهانگرد در مورد حوزه ورزشی بخش رحمت آباد گفت:

_ چهار مسابقه در ایام و مناسبتهای مختلف سال با هماهنگی تربیت بدنی انجام و جایزه آن به مبلغ
6 میلیون تومان با کمک آقای دکتر جمالی نماینده محترم تامین گردید .
_ با اعتبار 57 میلیون تومان نصب سکو ، تعویض و کف سازی سالن ورزشی توتکابن و تعمیرات آن انجام شد.

_ سه خانه ورزش در دشتویل ، سندس و حلیمه جان در دست اقدام است و برای هرکدام 10 میلیون تومان هزینه خواهد شد. و یک خانه ورزشی در بلوکات آماده راه اندازی است که در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.
_ 30 میلیون تومان نیز برای خرید اقلام ورزشی در بخش رحمت آباد و بلوکات توزیع شد.
برای ورزش های والیبال و هاکی رحمت آباد نیز سالن رایگان در اختیار ورزشکاران قرار گرفته که سالانه حدود 10 میلیون تومان هزینه آن از طرف دولت تامین و پرداخت میشود.

بخشدار رحمت آباد و بلوکات در خصوص مشکل آنتن دهی این منطقه اظهار داشت:
با جلسه ای که اینجانب با معاون محترم مدیر کل مخابرات در بخشداری داشتم قول پیگیری برای رفع این مشکل گرفته شد و در همین راستا دکل ۳۶ متری در روستای کیاباتخت نصب و به این ترتیب با نصب تجهیزات تعداد ۲۸ روستا تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار خواهند گرفت.

جهانگرد موارد مذکور را بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید در بخش رحمت آباد و بلوکات اعلام کرد و افزود :خدمت به مردم را دوست دارم و به تاسی از فرمان مولا علی (ع) به مالک اشتر که فرمود کار هر روز را همان روز انجام بده چرا که برای هر روز کار مخصوص آن روز وجود دارد تمام تون خود را در جهت پیگیری و رفع مشکل مردم عزیز بخش رحمت آباد و بلوکات بکار خواهم بست و دوست دارم تمام وقت در کنار مردم باشم و تلاش کردم در طول این مدت ۶ ماهه خدمتم در این بخش این را برای مردم نجیب رحمت آباد و بلوکات به اثبات برسانم .

ایشان پیگیری انحام شده را به شرح ذیل عنوان کردند :
_ تسهیلات بوم گردی
_تعریض پل بلوکات
_آسفالت روستاهای دفراز ، پلنگ دره ، استخر گاه ، چره ، حاجی شیرکیا ، گنبک ، حاجیده ، انارکول به پره ، روناسکبن و سرفرارود
_پیگیری مشکل آب شرب روستاهای مخشر ، کلسفروش ، دفراز ، پلنگ دره ، دره دشت ، استخرگاه و کندلات
_احداث نماز خانه و سرویس بهداشتی در نقاط گردشگر پذیر
_رفع مشکل آنتن دهی تلفن در برخی از روستاها
_دیوار کشی رانش روستاهای کوکنه ، حلیمه جان ، شیرکوه ، دفراز ، دارامحله _ احداث پل کشکجان
_آسفالت راه قدیم حلیمه جان به کندلات را از اهم پیگیری امورات خود اعلام و اضافه کرد انشاء الله با توکل به خداوند منان و عنایت مسولین محترم شهرستان این مشکلات مرتفع و برگ زرینی دیگر در کارنامه دولت تدبیر و امید در نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی ایران رقم زده شود .

نماینده عالی دولت تدبیر و امید ضمن تشکر از مدیر مسئول و خبرنگاران نشریه الکترونیکی درفک خبر یادآور شد:

اینجانب بار دیگر از تلاش و عنایت جناب آقای میر غضنفری ، جناب آقای دکتر جمالی ، معاونین محترم فرمانداری و همچنین مسولین محترم ادارات شهرستان رودبار بویژه آب و فاضلاب روستایی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، راه و شهرسازی که در طول این مدت بیشترین همکاری را با اینجانب داشته اند صمیمانه تقدیر و تشکر مینمایم .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار