توصیه های رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان برای رانندگی در زمستان:

همراه داشتن زنجير چرخ در فصل زمستان الزامي است.

f.ah.kh
تاریخ انتشار: جمعه 4 ژانویه 2019 | 05:43 ق.ظ
همراه داشتن زنجير چرخ در فصل زمستان الزامي است. نشریه الکترونیکی درفک خبر همراه داشتن زنجير چرخ در فصل زمستان الزامي است رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان گفت: با توجه به تغييرات ناگهاني شرايط جوي در فصل زمستان همراه داشتن زنجير چرخ در فصل زمستان الزامي است. سرهنگ ” محمدرضا محمدي ” با اعلام اين مطلب گفت: رانندگان بايد بر اساس شرايط […]

نشریه الکترونیکی درفک خبر

همراه داشتن زنجير چرخ در فصل زمستان الزامي است

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان گفت:

با توجه به تغييرات ناگهاني شرايط جوي در فصل زمستان همراه داشتن زنجير چرخ در فصل زمستان الزامي است.

سرهنگ ” محمدرضا محمدي ” با اعلام اين مطلب گفت:

رانندگان بايد بر اساس شرايط فصول سال تجهيزات مناسب را در وسيله نقليه به همراه داشته باشند.

اين مقام انتظامي افزود:

يكي از تجهيزات بسيار مهم رانندگي در فصل زمستان زنجير چرخ است كه تمامي خودروها بايد در شروع فصل زمستان آن را به همراه داشته باشند تا در مواقع ضروري از آن استفاده كنند.

وي با بيان اينكه در شرايط خاص پليس مي‌تواند به منظور حفظ ايمني راننده و ساير كاربران ترافيك از حركت در ادامه مسير خودروهاي فاقد زنجير چرخ جلوگيري به عمل آورد تصريح كرد:

به عنوان مثال در زمان كولاك و يخبندان در گردنه‌هاي برفگير تردد خودروها حتما بايد با زنجير چرخ يا لاستيك يخ شكن مناسب صورت گيرد.

سرهنگ محمدي گفت:

نداشتن وسايل ايمني سالم و متناسب با فصل از قبيل زنجير چرخ، يا لاستيك يخ شكن، يا نقص فني برف پاك كن و بخاري جريمه 30 هزارتوماني براي راننده متخلف به همراه خواهد داشت.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان در پايان از تمام رانندگان خواست در زمان بارش برف و شرايط خاص جوي از انجام سفرهاي غير ضروري پرهيز كنند تا شرايط براي فعاليت خودروهاي خدماتي و امدادي تسهيل گردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار