جاسوس ، در روزهای پایانی دوبله؛

فیلم داستانی «جاسوس» کارگردان گیلانی در مرحله دوبله

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 دسامبر 2018 | 15:11 ب.ظ
فیلم داستانی «جاسوس»  کارگردان گیلانی در مرحله دوبله درفک خبر/ فیلم داستانی جاسوس به نویسندگی و کارگردانی علیرضا جوقه دوست و با موضوع نفوذ و به خطر افتادن امنیت کشور در حال ساخت است. فیلم داستانی جاسوس که تهیه کنندگی آن را علی اکبر رنجبر امامزاده هاشمی بر عهده دارد پس از چندین جلسه تصویربرداری در شهر مرزی آستارا و همچنین مرز کشور آذربایجان، […]

درفک خبر/ فیلم داستانی جاسوس به نویسندگی و کارگردانی علیرضا جوقه دوست و با موضوع نفوذ و به خطر افتادن امنیت کشور در حال ساخت است.

فیلم داستانی جاسوس که تهیه کنندگی آن را علی اکبر رنجبر امامزاده هاشمی بر عهده دارد پس از چندین جلسه تصویربرداری در شهر مرزی آستارا و همچنین مرز کشور آذربایجان، مراحل دوبله خود را با مدیریت دوبلاژ علیرضا مهری چولابی پشت سر می گذارد.

داستان فیلم با محوریت و موضوع یک جوان و نفوذ و به خطر افتادن امنیت کشور است که با چشمان همیشه باز مرزبانان جلوی این نفوذ گرفته می شود.

نیما پسندیده، سعید امین دوست، شهریار معاش اصلی و پرهام پیمبری بازیگران این فیلم داستانی هستند و پارسا بشردوست و علیرضا جوقه دوست تصویر برداری کار را برعهده دارند. جوقه دوست همچنین طراحی صحنه و لباس این اثر را نیز بر عهده داشته است.

از دیگر عوامل اصلی فیلم می توان به پونه ذوقی خواه به عنوان دستیار کارگردان و رضا تواضع به عنوان مدیر تولید اشاره کرد.

شایان ذکر است موسسه فرهنگی هنری صبح قلم گیل مجری این طرح بوده و مسئولیت روابط عمومی فیلم داستانی جاسوس با بهنیا ثابت رفتار بوده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار